Mikä on paras appelsiinilimu mitä myydään Suomessa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oisko Fanta zero?
Hyi helkkari!
Onko noita edes muita kuin jaffa ja fanta?
Vierailija kirjoitti:
San Pellegrino Aranciata. Voittaa Fantat, Jaffat yms. sokerilla pilatut esanssilitkut 100-0. Tässä vetenä käytetty Italian alppien alla 30 vuotta matkannutta mineraalivettä, jota itse Leonardo Da Vinci piti maailman parhaana juomavetenä.
Siihen 20% appelsiinimehua Sisilian auringon kypsyttämistä kaikkein maukkaimmista appelsiineista (vrt fanta 3,5%). Sokeria 30% vähemmän kuin limuissa, samoin esansseja ja keinotekoisia armojeita ei ole. Raikkaimmillaan jääkylmänä.
Tai Jaffa 2% appelsiinimehua :DDD
Ja tuoteseloste 3 kertaa pidempi kuin Aranciatassa.
Vierailija kirjoitti:
San Pellegrino Aranciata. Voittaa Fantat, Jaffat yms. sokerilla pilatut esanssilitkut 100-0. Tässä vetenä käytetty Italian alppien alla 30 vuotta matkannutta mineraalivettä, jota itse Leonardo Da Vinci piti maailman parhaana juomavetenä.
Siihen 20% appelsiinimehua Sisilian auringon kypsyttämistä kaikkein maukkaimmista appelsiineista (vrt fanta 3,5%). Sokeria 30% vähemmän kuin limuissa, samoin esansseja ja keinotekoisia armojeita ei ole. Raikkaimmillaan jääkylmänä.
Juu, itsekin luulin ennen että Jaffa ja Fanta on hyvää, ennenkuin törmäsin San Pellegrinoon. Vasta sitten ymmärsin miten keinotekoista kusta nuo molemmat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Jaffa 2% appelsiinimehua :DDD
Ja tuoteseloste 3 kertaa pidempi kuin Aranciatassa.
Ja silti Aranciata on vaaleampaa kuin Jaffa, vaikka on 10 kertaa enemmän appelsiinia.
Aika lailla saman saa sekoittamalla 1/5 appelsiinitäysmehua ja 4/5 hiilihapotettua vettä.
En ole tuota San Pellegrinoa maistanut, mutta sen sijaan olen juonut eri makuja Whole Earthin limuja ja ne ovat tosi hyviä ja raikkaita. Valitettavasti Jaffa ei maistu samalta kuin lapsuudessa maistui, nykyään pelkkää esanssia ja raikkautta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla saman saa sekoittamalla 1/5 appelsiinitäysmehua ja 4/5 hiilihapotettua vettä.
Mutta tässä on ratkaiseva tekijä noiden laatu. Jos sekoitat jotain Novellea ja pirkan appelsiinimehua niin kustahan siitä tulee. Jos sekoitat San Pellegrinon kivennäisvettä ja kunnollista täysmehua niin hyväähän se on. Tosin ei riittävän makeaa ilman lisättyä sokeria.
Lasiin 2/3 Carilloa, loput appelsiinituoremehua.
Johan tuntee äijä itsensä gorillaksi!