Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mihin mun ujouteni on kadonnut?
14.12.2014 |
olen ollut piinallisen ujo, varsinkin nuorempana, mutta iän myötä on helpottanut niin kuin kai useimmilla. Mutta nyt se tuntuu kadonneen kokonaan?? Oikein saan pelätä mitä möläyttelen missäkin seurassa, ei oikein tunnu olevan mitään suodatinta.
ei tämäkään kivaa ole, ujous toi turvaa tämmöiselrä. Kaipaan :(
Kommentit (2)
Sama täällä! Nykyään on pokkaa vaikka millä mitalla. Kai se on se, kun asiat ovat patoutuneet vuosien saatossa niin kun ne saa kerran ryöpsäytettyä ulos niin siihen jää koukkuun. No, tällainen olen nykyään :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:32"]
olen ollut piinallisen ujo, varsinkin nuorempana, mutta iän myötä on helpottanut niin kuin kai useimmilla. Mutta nyt se tuntuu kadonneen kokonaan?? Oikein saan pelätä mitä möläyttelen missäkin seurassa, ei oikein tunnu olevan mitään suodatinta.
ei tämäkään kivaa ole, ujous toi turvaa tämmöiselrä. Kaipaan :(
[/quote]
Kuten joku viisas joskus sanoi(varmaan tällä foorumilla);
"ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä", tjsp.... -todella hyvin tokaistu!!!
Ego pyrkii tekemään kaiken ihmiselle vaikeaksi. Ihminen luulee kuuntelevansa "järkipuhetta" päässään, mutta tuntee toisin.
Kyse on valinnoista, mikäli kuuntelee egoaan ja toimii sen mukaan, joutuu kuuntelemaan sitä jatkossakin, sillä ego haluaa vahvistua.
Mikäli ihminen toimii tunteidensa ja intuitionsa perusteella, ego kuihtuu pois ja ihminen voi olla vapaa "äänistä".