Puhuuko miehet naisista keskenään?
Jos olisi vaikka joku miesten saunailta, niin mistä siellä puhutaan? :D
Puhuvatko miehet keskenään, jos jollain on vaikka ongelmia avioliitossa, joku simpsakka uusi työkaveri tai vaikka treffit tulossa?
Puhutteko miehet syvällisiä keskenänne vai puhutteko vain rentoja juttuja hyvässä hengessä ja keskitytte tekemiseen (pelaaminen tms.)?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäntapani on kiusata sitä naista hautaan asti. En aio luovuttaa. Kyllä hän varmasti minun kirjoitukset on tunnistanut. Ei haittaa ollenkaan.
Kuulostaa munattoman miehen touhulta. Sanan molemmissa merkityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin äsken asiaa 41-v. mieheltä, jonka kanssa olen asunut yhdessä neljä vuotta ja seurustellut viisi, lukemalla otsikon ja aloituksen.
Vastasi: ”yhtä paljon me puhutaan naisista kuin naiset miehistä!”
Minä sanoin, etten usko. :D Nyt alkoi siis minuakin kiinnostaa.
Valehtelee. Me miehet emme omista naisistamme puhu. Meillä on tietty keskinäinen kunnioitus sen suhteen. Joistain tuntemattomista voidaan jauhaa toki läppänä. Keskustelemme muista asioista, kuten autoista, kalastuksesta, aseista, retkijutuista tms.
Miehet on pahempia juorruamaan kuin naiset
Nouseeko aurinko idästä? Joka vuosi kun nuoret kesätyöntekijät aloittavat, niin viikon tärkein keskustelu käydään siitä kenellä on paras peeerse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin äsken asiaa 41-v. mieheltä, jonka kanssa olen asunut yhdessä neljä vuotta ja seurustellut viisi, lukemalla otsikon ja aloituksen.
Vastasi: ”yhtä paljon me puhutaan naisista kuin naiset miehistä!”
Minä sanoin, etten usko. :D Nyt alkoi siis minuakin kiinnostaa.
Valehtelee. Me miehet emme omista naisistamme puhu. Meillä on tietty keskinäinen kunnioitus sen suhteen. Joistain tuntemattomista voidaan jauhaa toki läppänä. Keskustelemme muista asioista, kuten autoista, kalastuksesta, aseista, retkijutuista tms.
Juuri näin. Se pahinkaan alapääjuttu-petteri ei omasta kumppanistaan puhu mitään(pahaa). Ongelmista avaudutaan laskuhumalassa saunan lauteilla.
Me miehet emme koskaan hauku naisiamme. Emme puhu sänkyjutuista tai valita heistä. Naisille kuuluu se juoroilu, ei meille miehille.