Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon liikut?

Vierailija
14.12.2014 |

Nykyään kaikki ovat vain ruutujen ääressä. Vaikka itse olen nuori, en ole koskaan oikein perustanut siitä. Ihmisten pitäs liikkuu enemmän nii hyvinvointiki lisääntyis.
Minulla on onneeksi koira, joka motivoi liikkumaan. Ilman koiraa tuskin lenkkeilisin ollenkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa aerobista 3-4 h viikossa, 2-3 salitreeniä viikossa, lisäksi ns. hyötyliikuntaa (en omista autoa, joten pyöräilen ja kävelen kaikkialle) ja välillä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä jos sää on kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.
T.40v

Vierailija
4/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen koulu-ja työmatkat (n. 4 km suunta), työ on fyysisesti rankkaa ja salilla käyn kun kerkeän eli 2-5 kertaa viikossa.

Vierailija
5/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 tuntia päivässä. Ulkona kävelyä tai pyöräilyä, kotona poljen kuntopyörää.

Vierailija
6/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 4 km juoksulenkillä joka päivä. Onko se sitten paljon vai vähän, en tiedä. Enempään en kuitenkaan pysty.

Vierailija
7/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin tunnin reippaalla kävelylenkillä lähes joka päivä. Lisäksi tietysti kaikki hyötyliinkunta, mitä tulee kotoa kulkuvälineille kävellessä puolijuoksua ja kauppaan ym. Kotona teen vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia.

Vierailija
8/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 tuntia viikossa+hyötyliikunta n.2h päivä

Vierailija
9/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sohvan, sängyn, jääkaapin ja vessan väliä laahustan.

Vierailija
10/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Mulla on myös koira, joka pistää kyllä liikkumaan. Pysyy energisenä ja nukun paremmin kun liikun päivittäin. :)

Vierailija
11/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saakelin vähän :( Teininä liikuin 6krt/viikko nykyään ehkä 6krt/vuosi? Tai ainakin tänä vuonna juuri nimenomaan suunnitellut urheilukerrat (se, että laittaa urheilukamat päälle ja tarkoituksella liikkuu) on varmaan alle kahdessakymmenessä. Hävettää.

Toki liikun paljon kävellen ja pyörällä mutta ei se mitään paikkaa. Viimeisen 5 vuoden aikana mulla on ollut 3 salijäsenyyttä eikä se ole asiaa yhtään auttanut. Se motivaatio ja hyvä olo on löytämättä.

En mä paljoa paina, mutta iltaisin mietin vaan et miten löysä oon. 

Vierailija
12/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.