Sataa. Minkä verran olette olleet tänään ulkona?
Täällä Uudellamaalla on ainakin nyt niin sateinen sää, ettei ulos halua ollenkaan.
Kommentit (28)
Mulla on askellaskin kännykässä, näyttää olevan 40 minuuttia koiran kanssa, koira ei tykkää sateesta, vaikka laittaa sadetakin päälle. Tassut kastuu....on järjestetty muuta puuhaa, heitelty palloa sisällä ja piilotettu nameja etsittäväksi. Nythän tuo makaa, kun söi ja väsähti.
No, eilen käveltiin 9 km edestä kun tiesin että tulee sadetta.
Koiran kanssa ihan normaalisti ulkona, kuten kaikkina muinakin vuoden päivinä. Oltiin aamupäivällä 1,5 tuntia metsässä poimimassa suppilovahveroita.
En ollenkaan. Sairastan koronaa ja voimat ovat vielä poissa. Ehkä jo viikonloppuna pääsisi pihalle. Lapsikaan ei mennyt ulos vaikka olen häntä patistanut muina päivinä.
Ajattelin just laittaa sadetakin ja kumpparit ja mennä kävelylle.
Kävin nopeasti lähikaupassa. Niin tuima krapula että vesisade on pienin murheista. Aamusta asti pitänyt korjata oloa. Nyt sain jo syötyä 8 kaljan jälkeen että vähän on helpottanut.
Tunnin olin kävelyllä. Liikunta tuli tarpeeseen. Juosta en sateessa sentään viitsinyt.
Uusimaa
Vierailija kirjoitti:
Aamulla lyhyt kävelylenkki ja töiden jälkeen lyhyt kävelylenkki koiran kanssa. Varmaan joku vartti vaan siis, ei kaatosateessa huvittanut enempää.
Iltalenkille aattelin mennä vähän pidemmälle, vaikka sitten yhä kaataen sataiskin. Täytyy koiran vähän liikuntaakin saada, vaikka jo 11v seniori onkin. Inhoaa kyllä märkää, joten aina pieni operaatio saada ovesta ulos :D
Miten lenkkinne sujui? Kastuitteko kaatosateessa kunnolla?
Olisit säätänyt pienemmälle. 😋