Miksi joillakin miehillä täällä kova tarve jatkuvasti halventaa ja puhua niin rumasti kuin vain keksii, naisista?
En vaan tajua, onko näillä miehillä jokin alemmuuskopleksi?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
En ole omasta mielestäni halventanut naisia tai puhunut heistä rumasti. Ja sanonpaha myös, että tämä palsta on erittäin miesvastainen. Syytetään ja haukutaan ihan vain kun on sattunut syntymään mieheksi. Olen joutunut ilmiantamaan useita kommentteja ja avauksia lyhyenä aikanani täällä. Mies24
Mene pois täältä. Tämä on vauva-lehden keskustelualue. Tuskin sulla on edes lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut tästä mieleen, että ehkä siksi koska se toimii. Täälläkin palstalla on kielletty vaikka kuinka paljon aivan tavallisia sanoja ja palsta suljetaan klo 23. En taida tietää yhtäkään palstaa joka olisi näin naurettava. :D
Itsekin olen ajatellut, että pitäisiköhän vähän halventaa ja puhua rumasti jos sillä saisi naisille vähän kovempaa nahkaa. Voi kyllä olla, että tämä temppu ei naisiin jostain syystä toimi. Harmi. :/
Lisään tähän vielä sen, että miehet puhuvat rumasti ja halventavasti toisistakin miehistä, jopa hakkaavatkin. Miehet kohtaavat enemmän väkivaltaa kuin naiset. Naiset ovat ainakin jossain toisessa kontekstissa samaa mieltä tämän kanssa ja itse painottavatkin tätä, että miehet hakkaavat itse miehiä. Saa nähdä meneekö palstanaisilla nyt aivot solmuun tässä aiheessa. :D
Se on vähän kuin alkoholin käyttö...
JUODAAN NIIN KAUAN KUNNES NAISET NÄYTTÄÄ KAUNIILTA, MUTTA
YMMÄRRETÄÄN LOPETTAA ENNEN KUIN OLLAAN NAIMISIS
Autismi + covert narcissit -piirteet. Olen uhri, kaikki aina muiden syytä, olen oikeutettu naiseen koska olen omasta mielestäni maailmanhistorian ensteksi kiltein ja hienoin kumppani. Tämän tiedän olematta päivääkään parisuhteessa...
Ei kannata ärsyyntyä trollaajien halventavista ja rumista kommenteista. Ärsyyntymällä antaa trolleille juuri sen mitä he ovat täältä hakemassa: ärsyyntymisreaktioita!
Kaikkein parasta on, kun ei reagoi asiattomiin kommentteihin mitenkään muuten kuin ilmoittamalla ne asiattomiksi!
Koska trolls gonna troll, mutta ihanko oikeasti mielestäsi täällä naiset eivät puhu myös asiattomasti miehistä? Ihan sama mikä ketjun aihe on, ekaan kolmeen sivuun mahtuu jo miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut tästä mieleen, että ehkä siksi koska se toimii. Täälläkin palstalla on kielletty vaikka kuinka paljon aivan tavallisia sanoja ja palsta suljetaan klo 23. En taida tietää yhtäkään palstaa joka olisi näin naurettava. :D
Itsekin olen ajatellut, että pitäisiköhän vähän halventaa ja puhua rumasti jos sillä saisi naisille vähän kovempaa nahkaa. Voi kyllä olla, että tämä temppu ei naisiin jostain syystä toimi. Harmi. :/
Lisään tähän vielä sen, että miehet puhuvat rumasti ja halventavasti toisistakin miehistä, jopa hakkaavatkin. Miehet kohtaavat enemmän väkivaltaa kuin naiset. Naiset ovat ainakin jossain toisessa kontekstissa samaa mieltä tämän kanssa ja itse painottavatkin tätä, että miehet hakkaavat itse miehiä. Saa nähdä meneekö palstanaisilla nyt aivot solmuun tässä aiheessa. :D
Omat kokemukset:
Katukuvassa osa miehistä lyttää minut täysin ja naiset osaavat olla mukavia.
Täällä palstalla nämä roolit ovat toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ärsyyntyä trollaajien halventavista ja rumista kommenteista. Ärsyyntymällä antaa trolleille juuri sen mitä he ovat täältä hakemassa: ärsyyntymisreaktioita!
Kaikkein parasta on, kun ei reagoi asiattomiin kommentteihin mitenkään muuten kuin ilmoittamalla ne asiattomiksi!
Kannattaa solvaa takaisin. Kaikki voivat kääntyä toisin, kun kiusaajat saavat tuntea kuinka pahalta kiusaaminen tuntuu. Täällä myös tosi paljon kompataan kiusaajia ylänuolilla.
Asiaa ja paskaa tässä ketjussa eli hyvä ketju.
Heijastelee hyvin tämän palstan ilmapiiriä.
Myös täällä palstalla, jos joku pyytää, että lopettaisivat alanuolittamisen tai kiusaamisen niin nämä tekevät tarkoituksella juuri toisin päin mitä toinen pyytää. Tosi kurjia ollaan toisille.
Koska naiset aloitti. Tällä palstalla siis.
Ne on kaikki oikeasti naisten kirjoittamia. Yrittävät perustella sillä miesihaansa.
Luultavasti jotain pettymystä naisiin ja yleistä pahaa oloa. Mutta sitä en ymmärrä miksi jotkut vastailee niille... kyllästyisivät nopeasti jos kukaan ei kommentoisi niille.
Vierailija kirjoitti:
Koska trolls gonna troll, mutta ihanko oikeasti mielestäsi täällä naiset eivät puhu myös asiattomasti miehistä? Ihan sama mikä ketjun aihe on, ekaan kolmeen sivuun mahtuu jo miesvihaa.
Totta kai naiset puhuvat asiattomasti miehistä joskus. Ihmisiähän naiset ovat. Mutta hyvin harvoin olen voinut olla samaa mieltä miesvihasyytöksen kanssa. Etenkin kun se esitetään rääkyen ja solvaten naisia, jolloin sen painoarvo on negatiivinen.
Täällä kirjoitetaan vihaisena miehestä, kun se on tehnyt taas sitä ja tätä ja jättänyt kaiken muun tekemättä. Jne. Siitäkö puhut? Ihmeen vähän täällä näkee varsinaista miesvihaa siihen nähden, miten turhautuneita ja pettyneitä aloittajat usein ovat. He haluavat kuitenkin pysyä suhteessa ja yrittävät kaikkensa korjatakseen sitä. Sekö on sinusta miesvihaa?
Mutta niin moni mies kirjoittaa täällä nähtävästi pelkkää naisvihaa ja niin harva mies kirjoittaa ymmärryshakuisena ja täysipainoisesti, että tilanne on se, että kun mies kirjoittaa, oletus on että halventamista ja rumaa tekstiä on odotettavissa. Ainakin rivien välissä, jossa kaikki omat viat on laitettu naisten piikkiin ja naisen mielipide on väistämättä vähintään turha kuten kutakuinkin kaikki mitä hän tekee.
Turhautuminen naisiin ja naisenpuute alkaa katkeroittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jotain pettymystä naisiin ja yleistä pahaa oloa. Mutta sitä en ymmärrä miksi jotkut vastailee niille... kyllästyisivät nopeasti jos kukaan ei kommentoisi niille.
Enpä usko että kyllästyisivät, vihan voima on aika ehtymätön. Vaihtaisivat ehkä kohdetta mutta olisiko se sitten parempi. Viime kädessä tässä taistellaan siitä, voivatko naiset keskustella julkisesti asioista, joita nämä eivät siedä käsiteltävän, joten änkevät väkisin puluilemaan laudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai naiset puhuvat asiattomasti miehistä joskus. Ihmisiähän naiset ovat. Mutta hyvin harvoin olen voinut olla samaa mieltä miesvihasyytöksen kanssa. Etenkin kun se esitetään rääkyen ja solvaten naisia, jolloin sen painoarvo on negatiivinen.
Täällä kirjoitetaan vihaisena miehestä, kun se on tehnyt taas sitä ja tätä ja jättänyt kaiken muun tekemättä. Jne. Siitäkö puhut? Ihmeen vähän täällä näkee varsinaista miesvihaa siihen nähden, miten turhautuneita ja pettyneitä aloittajat usein ovat. He haluavat kuitenkin pysyä suhteessa ja yrittävät kaikkensa korjatakseen sitä. Sekö on sinusta miesvihaa?
Ei se, vaan se kun keskustelu kuin keskustelu niin äkkiä alkaa tulemaan sitä että totta kai, koska kaikki miehet on sikoja jotka ajattelee vain munallaan ja naiset on pelkkiä reikiä eikä tunne mitään empatiaa... Ton tyylistä epäinhimillistämistä.
Tarpeeksi paljon kun saan kuraa niskaan, niin kyllä provosoidun. Pää on kuin pommi, sillä se räjähtää kun sitä koetellaan niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se, vaan se kun keskustelu kuin keskustelu niin äkkiä alkaa tulemaan sitä että totta kai, koska kaikki miehet on sikoja jotka ajattelee vain munallaan ja naiset on pelkkiä reikiä eikä tunne mitään empatiaa... Ton tyylistä epäinhimillistämistä.
Palsta naiset osaa myös salakavalasti miehiä piikitellä. Itsellä sellaisia kokemuksia.
En ole koskaan nähnyt miehiltä mitään niin sairasta settiä kuin mitä olen naisilta nähnyt. Boikalabsia moottorisahalla ja sen sellaista...
Jääty paitsi naisista, eikä omata ominaisuuksia millä heitä saisi kiinnostumaan. Kuitenkin naisen läheisyys on miehen perimmäinen tarve. Lopulta menee sitten niin että "Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" Eli yksinkertaisesti en olisi halunnutkaan mokomia kuvatuksia ja siksi niitä pilkkaan vaikka todellisuudessa sisimmässä he naisia kaipaavat.