Joku mies osti äsken kaupasta kurkun ja nivea rasvaa
Ihan äsken ku kävin lidlissä! Mitä se meinaa niilla tehä? 🤣
Kommentit (25)
Kyllä ruokaöljy on parempi liukaste ja se pitää tajuta.
Mä muistan ikuisesti kun tuli joskus se ohjelma kun Kaaren Prisman kassalinjoja kuvattiin 24 h. Kohokohta oli kun kassalle tuli mies ostoksina kurkku, kondomipaketti ja liukuvoidetta. Taatusti piruuttaan ostanut kun tiesi että kuvataan.
Mun exä saattoi härnätä kaupassa nuoria kassaneitejä siten, ettei tehnytkään ostoksia loppuun vaan kaarsi suoraan nuoren naisen kassalle. Antoi kortsupaketin mennä hihnalla ja yleensä kun kassaneiti sai paketin käsiinsä, tämä jotenkin vaistomaisesti vilkaisi asiakasta, ja silloin ex iski tytölle silmää.
Sitten hekotteli kun kassatytöt punastelivat.
Kyllä, ”exä”.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ikuisesti kun tuli joskus se ohjelma kun Kaaren Prisman kassalinjoja kuvattiin 24 h. Kohokohta oli kun kassalle tuli mies ostoksina kurkku, kondomipaketti ja liukuvoidetta. Taatusti piruuttaan ostanut kun tiesi että kuvataan.
Ei niissä kassahihnaliveissä näkynyt, kuka/mikä se asiakas oli.
Avaus on aika kulunut provokaatio, tai sitten se kertoo AP;n omista ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä kassahihnaliveissä näkynyt, kuka/mikä se asiakas oli.
Mitäs se haittaa? Kunhan ajatus pääsi ilmoille.
Ehkä tsatsiki ohjeeseen oli joku pikku virhe lipsahtanut.
Taphtuiko Vihdissä? Oliko nahkatakkiin pukeutunut hattupäinen mies… tiedän hahmon.
Meinaa herätä aamulla freesin näköisenä?
Ap, syövät vissiin sen Nivean ja rasvaavat kädet kurkulla. Jos nyt et sitä tiennyt.
Rasvaa ihonsa ja laittaa kurkkua salaattiin. Mikä pervo se siellä vihjailee. Kaikki ei ole kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Taphtuiko Vihdissä? Oliko nahkatakkiin pukeutunut hattupäinen mies… tiedän hahmon.
Tapahtui 😳
Vierailija kirjoitti:
Mun exä saattoi härnätä kaupassa nuoria kassaneitejä siten, ettei tehnytkään ostoksia loppuun vaan kaarsi suoraan nuoren naisen kassalle. Antoi kortsupaketin mennä hihnalla ja yleensä kun kassaneiti sai paketin käsiinsä, tämä jotenkin vaistomaisesti vilkaisi asiakasta, ja silloin ex iski tytölle silmää.
Sitten hekotteli kun kassatytöt punastelivat.
Kyllä, ”exä”.
Kiitti vinkistä!
M43
Vierailija kirjoitti:
Ei ostanut. Menehän kakara takaisin sinne läksyjen pariin.
Komentelijamamma on täällä taas.
Ei ostanut. Menehän kakara takaisin sinne läksyjen pariin.