Tärkeä: Kysymys naisille miesten autoista
Antaisitteko miehelle, jolla on neliovinen auto?
Enkä puhu tilanteesta, jossa olette jo yhdessä ja miehellä on perheauto, vaan vaikkapa kuvitteellisesta tilanteesta, jossa olette sinkkuja ja teistä on kiinnostunut mies, jolla em. kaltainen auto.
Suunnittelen uuden auton hankintaa ja näin poikamiehenä hiukan arveluttaa jäänkö vanhaksipojaksi jos ostan neliovisen.
Ei ole provo. En kehtaa livenä kysyä keltään eikä naiset vastaisikaan rehellisesti naamatusten.
Kommentit (50)
Mahtuuko sen kaksovisen takapenkillä edes panemaan?
Mikä on neliovinen auto? Sellainen normaali? En antaisi, haluan autottoman miehen.
T. Keskusta-asukki
Mun miehellä oli bussikortti ja ja ikivanha ruosteinen munamankeli kun tavattiin. Nyt 10 vuotta oltu yhdessä joista 2 naimisissa. Että näin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Ei - etenkään kun olen 190cm. Mutta ei mun autossa pantaisi muutenkaan, joten ei ole oleellista.
Suoraperäisellä autolla ajavalla miehellä on pieni muna.
Tärkeintä ei ole ovien määrä vaan miten niitä käyttää.
Osta MB SEL 600 ni takuuvarma saanti
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:25"]
Enemmän tykkään niistä, joilla on viisiovinen auto.
[/quote]
Aliarvioin ehkä naiset ja laitoin siksi "neliovinen" kun ajattelin etten jaksa alkaa selittää "viisiovisesta" seuraaviin kysymyksiin :D
[/quote]
Hahhha älä aliarvioi minua!:D ihmettelin että oletko joku vähän yksinkertainen kun sulla on neliovinen auto.:D
Minua ei ole sinkkuna kiinnostanut pätkän vertaa minkälainen auto miehellä on. Vaikka polkisi fillarilla, niin ihan sama, jos on muuten hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:34"]
[/quote]
Ai sellanen vanha?
Naiset, vahvistatteko.
Voi ollakin, että ap jääkin poikamieheksi, mutta syy ei kyllä ole autossa vaan ajattelutavassa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:34"]
[/quote]
Ai sellanen vanha?
Naiset, vahvistatteko.
[/quote]
Jos naiset eivät tiedä mistä puhutaan:
Onhan siinä 6-litrainen V12... ehkä käynti saa naiset villiksi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:22"]
[/quote]
Ei - etenkään kun olen 190cm. Mutta ei mun autossa pantaisi muutenkaan, joten ei ole oleellista.
[/quote]
Kyselet täällä, että antaako naiset, jos on sellainen ja sellainen auto ja sitten siinä autossa ei kuitenkaan saisi panna? No höh, sanon minä.
Just meinasin kommentoida että Mese on ehdoton turn off. Vihaan niitä niin paljon.
Mulla on ollut aina takavetoinen 2ovinen coupe autona, paitsi remppaa tehdessä oli hiace ja nyt on hiace +2ovinen töpöperä, ikinä en autolla tai autossa saanut pillua, vähän harmittaa kyllä, mulla jäi niin paljon nuoruudessa kokematta naisten saralla.
Tv.mies39v
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:23"]
Antaisitteko miehelle, jolla on neliovinen auto?
Enkä puhu tilanteesta, jossa olette jo yhdessä ja miehellä on perheauto, vaan vaikkapa kuvitteellisesta tilanteesta, jossa olette sinkkuja ja teistä on kiinnostunut mies, jolla em. kaltainen auto.
Suunnittelen uuden auton hankintaa ja näin poikamiehenä hiukan arveluttaa jäänkö vanhaksipojaksi jos ostan neliovisen.
Ei ole provo. En kehtaa livenä kysyä keltään eikä naiset vastaisikaan rehellisesti naamatusten.
[/quote]
sulle ei anneta koska kysyt niin vitun tyhmiä
t. mies