Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti sitten elää 39 vuotiaaksi kokeakseen uusi asia sitten vauva-ajan...

Vierailija
15.10.2021 |

Toivottavasti oli ensimmäinen ja viimeinen kerta ja luojan lykky olin kotona. Tää on siis totta ja tapahtui ihan just äsken. Yritin kyllä miettiä mitä olen syönyt, kun näin kävi. Ainoa ajatukseni on ab- piimä, jota olen nyt juonut pari päivää, varmaan pari vuotta sitten viimeksi olen syönyt tai juonut jotain ab tuotteita. Korona ei voi olla, jälkikasvun juuri testasin karanteenin takia pari päivää sitten ja jos se sillä oli nega ( ei oireita), niin eihän se nyt mullakaan voi olla. Mitään en ole syönyt, missä olisi päiväys vanha tai muuta epäilyttävää. Onneksi jälkikasvu oli upputunut peleihinsä, eivätkä huomanneet mitään. Seisoin nimittäin keittiössä ajatuksenani vain pieraista. Housuihini tuli löysät. Kyllä, löysät!
Hiivin keittiöstä suoraan vessaan, aivan kuralla housut. Onneksi pääsin eteisen kautta huomaamatta housut kädessä kodinhoitohuoneeseen esipesemään ne ja suoraan koneeseen.
Ensimmäisen koronarokotteen otin n. 4 viikkoa sitten. Voikohan johtua siitä? Vai mikä mua vaivaa???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
2/4 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vaadi muuta kun jonkun perus pöpön. Ihmisten vastustuskyky on nyt suht alhaalla, kun maskien ja käsien desinfiointien takia ei ole tullut normaalia altistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo vaadi muuta kun jonkun perus pöpön. Ihmisten vastustuskyky on nyt suht alhaalla, kun maskien ja käsien desinfiointien takia ei ole tullut normaalia altistumista.

Toivon, et joku "peruspöpö". Onneks aamulla ei ollu tällästä, kun kaupoilla kävin. Ap

Vierailija
4/4 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 anteeksi ei voinut muuta. Osasit tuoda asian niin hyvin esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä