Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava Bond näyttelijä?

James Bondage
15.10.2021 |

Tom Hardy vaiko Henry Cavill? Palataanko takaisin Craigin synkistelystä Mooren/Brosnanin hupailuun?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku komea 30v britti jotta voisi tehdä bond elokuvia sen 15 vuotta.

Tai vaikka alle 30-vuotias. Mikä siinä on, että James Bondia esittää aina joku parhaat päivänsä nähnyt ikäloppu ukko? Joku hyvännäköinen nuori mies vaihteeksi siihen rooliin!

Vierailija
62/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla joku komea 30v britti jotta voisi tehdä bond elokuvia sen 15 vuotta.

Tai vaikka alle 30-vuotias. Mikä siinä on, että James Bondia esittää aina joku parhaat päivänsä nähnyt ikäloppu ukko? Joku hyvännäköinen nuori mies vaihteeksi siihen rooliin!

Oot vissiin sitten myös niitä ihmisiä jotka voidessaan valita ottaa sen vastavalmistuneen lääkärin itseään hoitamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri Cavill on aivan liian vetelä pökkelö. Pitää olla draivia.

Vierailija
64/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuitenkin joku Jaana Sateenkaari pääosassa. Eipä enää kiinnosta böndet. Ihan paskaa muuttaa alkuperäinen hahmo toiseksi. Olisivat kirjoittaneet uuden hahmon.

Vierailija
65/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanhanajan Esa Pakarinen tyylinen... rakastelukohtauksissa ajanhengen mukaisesti vetelisi jotain "Pätkää"hanuriin, ja huutelisi "meiltähän tämä käy"...

Vierailija
66/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoni mukaan keskustelua käydään Leonardo DiCaprion, Jennifer Anistonin ja Cedric the Ententainerin välillä. Jokainen heistä olisi riittävän karismaattinen 007:n rooliin.

Vierailija
67/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Renny Harlin ohjaa seuraavan Bondin. Bond tyttönä tietenkin Johanna Harlin ja pahiksena Jasper Pääkkönen sekä av-mammat.

Vierailija
68/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicholas Hoult alkaa vaikuttaa kommenttien perusteella oivalta Bondilta, on komea, 31-vuotias, pitkä (1.91 cm) ja karismaattinen. Hurmuri.

Vierailija
69/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicholas Hoult on myös loistava näyttelijä!

Vierailija
70/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicholas Hoult alkaa vaikuttaa kommenttien perusteella oivalta Bondilta, on komea, 31-vuotias, pitkä (1.91 cm) ja karismaattinen. Hurmuri.

Minäkin tykkään Houltista, mutta on jotenkin liian vilpitön vai viattoman oloinen. Pitäis olla vähän rouheampi ja pervompi. Aika tarkka intuitio mulla Bondin olemuksen suhteen...

Vierailija
71/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Heughan olisi kyllä ilo silmälle, samoin Jamie Dornan. Melkein kuka tahansa käy, kunhan olisi mies. Toki nainenkin voi olla agentti, mutta pakko ei ole sotkea nyt tähän konseptiin. Kyllä Bondit nyt vaan on miehiä. ...mutta epäilen ettei minun toiveita huomioida.

Vierailija
72/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idris Elbasta oli puhetta jo vuosia sitten, mutta nyt ikää olisi jo liikaa ja vaikka ei olisi niin Kiinan markkinoiden takia Bondiksi ei voi roolittaa mustaa miestä. 

Itse veikkaan että rooliin astuu joku suht tuntematon mutta paljon näytellyt. Hardy on liian kuuluisa. 

Vierailija
73/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku piilohomo lespo varmaankin se on.

Ja hipiän sävy lienee moníkulttuurinen.

Ihan sama kunhan ei n44k4riä tai naista valita rooliin.

Richard Ayoade olisi tosi hyvä. Sopivasti älyllinen ja näppärä, ja itseasiassa hyvännäköinen mies hyvin pienellä siistimisellä. Tosin silläkin on jo ikää, even if black dont crack.

Se on käynyt saunassakin! Ja häväissyt sen!

Vierailija
74/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin sitten myös niitä ihmisiä jotka voidessaan valita ottaa sen vastavalmistuneen lääkärin itseään hoitamaan?

Joku katkera setämieskö siellä itkee? Ei näitä asioita ei voi millään tavalla verrata. Katsos kun sillä nuorella miehellä saattaa olla monien vuosien kokemus näyttelemisestä nuoresta iästään huolimatta ;)

Vierailija
75/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hardy fanina olen koko ajan ajatellut Tom Hardyä siihen, mutta mitä viime aikoina olen nähnyt hänen uusia kuviaan fanitileiltä, niin alkaa ehkä näyttää jo turhan vanhalta Bondin rooliin varsinkin kun pitäisi useampi kuin 1 elokuva tehdä. 

Cavillista toivottavasti ei tule Bondia. On todella puiseva näyttelijä (mikä esim. Witcheriiin sopii koska noiturin kuuluukin olla puiseva ja tunteeton mutantti). Muutenkin ehkä toivoisin ettei mitään lihaskimppu korstoa vaan joku sellainen perinteinen pukumies-tyyppi. Agentinhan kuuluisi olla salainen eikä heti ensi silmäyksellä toimintasankarin näköinen. 

Hardy olisi jees mutta tatuoinnit ei sovi Bondille.

Vierailija
76/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondina Sami Hedberg ja Renny Harlin ohjaa elokuvan.

Vierailija
77/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat erinomaisia näyttelijöitä, mutta bondiksi ei rahkeet riitä. Ei liity niinkään näyttelijäntaitoihin kuin pulinat-pois-maskuliinisuuteen.

Jos sen tyyppistä Bondia haluaa... Niitähän on ollut monen tyylisiä ja oma makuni on aina ollut se liikemies / tyylikäs naisia kaatava hillittyherrasmies tyyppi. Nykyinen Bond on enemmän niitä kovanaama-tyyppejä ja voi olla että jatkavat samaa linjaa toki.

Vierailija
78/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bondina Sami Hedberg ja Renny Harlin ohjaa elokuvan.

Tämä olisi hyvä. Bond-komedia :D

Vierailija
79/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sam Heughan olisi kyllä ilo silmälle, samoin Jamie Dornan. Melkein kuka tahansa käy, kunhan olisi mies. Toki nainenkin voi olla agentti, mutta pakko ei ole sotkea nyt tähän konseptiin. Kyllä Bondit nyt vaan on miehiä. ...mutta epäilen ettei minun toiveita huomioida.

Mä en pysty ymmärtämään tuota Dornania tai sitä että sitä pidetään hyvän näköisenä.  Kuivan ja tylsän näköinen kääkkä mun silmään. Sen näköisiä on Suomessa vaikka kuinka paljon, ainakin naamasta. 50 shadesissa olin ihan pettynyt että mitä, tänkö pitäisi jotenkin olla naisille sexyä ja tuommoinen tylsä mies. Mutta voisihan se silti Bondiksi käydä, harmi kyllä taisi maine vähän mennä niissä 50 shades puuhissa, ei ole saanut oikein hyviä rooleja sen jälkeen.

Jotenkin mä luulen että ne ottaa jonkun aika tuntemattoman ja nuoremman. Ja varmaan / toivottavasti britin. Irkku nyt on siinä ja siinä meneekö.

Vierailija
80/88 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Fassbender

tois uuden ulottuvuuden kun puhuu saksaa, ranskaa ja englantia täydellisesti, vois soluttautua vääriin piireihin kuin oikea agentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme