Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla on outo tyyli piikitellä ulkonäköäni

Vierailija
15.10.2021 |

Mistä tällainen voi johtua? Kaverilla on tarve aina välillä kehua itseään kauniiksi ja piikitellä minun ulkonäköni. Usein myös haukkuu sellaisia piirteitä joita minulla on, esim. haukkuu jonkun hiuksia jolla on saman väriset tai saman tyyliset hiukset kuin minulla. Onko teillä tämänkaltaisia kavereita? Itse en ole kiinnostunut jauhamaan kenenkään ulkonäöstä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko teillä tämänkaltaisia kavereita? " Kenelläkään ei ole tuollaisia kavereita. Ei tuo ole kaveri. Feidaa hänet.

Vierailija
2/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa pohtia, onko järkeä ylläpitää tuollaista "kaverisuhdetta" vain (huonon) seuran vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko teillä tämänkaltaisia kavereita? " Kenelläkään ei ole tuollaisia kavereita. Ei tuo ole kaveri. Feidaa hänet.

Mulla oli, peruskoulun ekalla luokalla. Jopa minä älysin, että kannattaa vaihtaa kaveria. Toisella luokalla olin löytänyt oikeasti kivoja ystäviä.

Muistan, että ilkeän Marjaanan äitikin oli ilkeä.

Vierailija
4/5 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuollaisia on naisissa aika paljon, että ollaan jollain tavalla kateellisia kaverille ja yritetään lytätä toista. Mistähän löytyisi aidosti kivoja naisia kaveriksi?

Vierailija
5/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon! Tuo ei ole kaveri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan