Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättävätkö rokotekieltäytyjät myös influenssarokotteen ottamatta?

Vierailija
15.10.2021 |

Kysymys on siinä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi koronarokotetta, mutta en yhtään influenssarokotetta.

Vierailija
2/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi koronarokotetta.

Elämäni ensimmäisen influenssarokotteen otin 35 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä influenssarokotetta ottamatta koska se on pakollinen meillä sairaalassa hoitohenkilökunnalle. Koronarokotetta en ole ottanut.

Vierailija
4/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ottanut ainuttakaan influenssarokotetta. Alan ottaa niitä ehkä joskus 70 ikävuoden paremmalla puolella.

Vierailija
5/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ottanut enkä ollut flunssassa aikuisena.

Vierailija
6/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en ota yhtään sellaista rokotetta jolle itselläni ei ole tarvetta.

Vierailija
7/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä kotona asuessani äiti pakotti ottamaan flunssarokotteen ja tulin niin kipeäksi, että enää en moisia ota.

Vierailija
8/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistäkään influenssarokotetta en ole koskaan ottanut, enkä ota.

En juuri koskaan kipeänä yhtään mistään.

Tähän meneillään olevaan suureen ihmiskokeeseen en osallistu.

Että pitäkää hyvänänne vaan.

Vierailija
9/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ole myöskään ko. tautia sairastanut. Tai jos olen, niin eipä ole ollut kovin paha.

Vierailija
10/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hiukka eri asia, ap.

Influenssarokote ei ole ilmainen kuin riskiryhmille ja yli 65 vuotiaille.

Muut joutuvat ostamaan sen omalla rahalla apteekista, ja varaamaan ajan terveydenhoitajalle rokotusta varten.

Ja myös ykistyisiltä terveysasemilta saa sekä rokoteen että pistämisen, esim. Mehiläisellä tuo maksaa 40,70 euroa.

Myös työnantajat usein maksavat työntekijöilleen influenssarokotuksen.

Vierailija
11/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt pahasti koukkuun. Rokottelen itseäni aivan millä tahansa kokoajan. Juuri löysin itiksen vessan roskiksesta jonkin kummallisen ruiskeen ja suoneenhan se piti rokotepiikittää. Naapuri antaa minulle käyttämänsä sokeritautipiikit joilla piikittelen pesuaineita ja bensaa iltaisin.

Vierailija
12/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut joutuvat ostamaan sen omalla rahalla apteekista, ja varaamaan ajan terveydenhoitajalle rokotusta varten.

Ja myös ykistyisiltä terveysasemilta saa sekä rokoteen että pistämisen, esim. Mehiläisellä tuo maksaa 40,70 euroa.

Otatko mitä vaan, mitä ilmaiseksi saa?

Vierailija
13/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä korinapiikki tekee jatkossa mahdottomaksi luottaa mihinkään muuhunkaan piikkiin. Monia geenimuokkauspiikkejä ollaan jo tuomassa markkinoille eri tauteihin. Mutta mistä me oikeasti enää tiedämme mitä ne influenssapiikitkään sisältävät? Sehän on käynyt selville, ettei Suomessa tehdä turvallisuustestejä eikä laboratoriokokeita rokotteille.

Vierailija
14/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, en ole koskaan ottanut sellaista. Enkä sairastanut silti influenssaa koskaan. 

Vierailija
15/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jäänyt pahasti koukkuun. Rokottelen itseäni aivan millä tahansa kokoajan. Juuri löysin itiksen vessan roskiksesta jonkin kummallisen ruiskeen ja suoneenhan se piti rokotepiikittää. Naapuri antaa minulle käyttämänsä sokeritautipiikit joilla piikittelen pesuaineita ja bensaa iltaisin.

Taitaa olla todellisuudessa niin, että tällaisten sekakäyttäjien vuoksi meillä on sairaalapaikat tukossa. Mutta asiastahan ei saa puhua, koska kaikilla on oikeus harrastuksiinsa.

Vierailija
16/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Tarkoitin kylläkin sitä, että kaikilla ei ehkä edes ole varaa ostaa sitä rokotetta apteekista.

Itse olen 65 vuotias eläkeläinen ja sairauksien takia riskiryhmään kuuluva, joten olen saanut influenssarokotuksen ilmaiseksi.

Vierailija
17/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Tarkoitin kylläkin sitä, että kaikilla ei ehkä edes ole varaa ostaa sitä rokotetta apteekista.

Itse olen 65 vuotias eläkeläinen ja sairauksien takia riskiryhmään kuuluva, joten olen saanut influenssarokotuksen ilmaiseksi.

Tuskin se maksullisuus silti on kovin monelle se syy olla ottamatta. Kuten ei myöskään ilmaisuus syy ottaa joku rokote. 

Vierailija
18/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisikohan tatuointikoneesta modifioida rokotekoneen. Voisin rokotepiikittää sellaisella kaikennäköistä huomattavan tehokkaasti, koronat ja rokotteet humpsahtaisi parissa minuutissa 10000 kertaa, olisin vastustuskykyisin supersuojautuja.

- rokotekoukussa

Vierailija
19/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla todellisuudessa niin, että tällaisten sekakäyttäjien vuoksi meillä on sairaalapaikat tukossa. Mutta asiastahan ei saa puhua, koska kaikilla on oikeus harrastuksiinsa.

Mitä sinä höpötät. Sekarokotuksessa ei ole massiivisella oikein piikityksellä muuta kuin positiivisia vaikutuksia. Olen alati kokoajan kaikelle vastustuskykyinen... Paitsi no itse rokottamattominen on vähän jäänyt päälle mutta olisikohan siihen omaa rokotetta.

Vierailija
20/23 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ota nytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän