Voisi kyllä suomeenkin tulla nudistirantoja
Sen sijaan kauhistellaan ilalehden sivuilla jos on tissi vilahtanut telkkarissa. Eikös vauvoja yleensä imetetä ? Kohta täällä varmaan kielletään alasti oleminen kokonaan paitsi suihkun yhteydessä
Kommentit (40)
Olen samaa mieltä. Menisin heti nudistirannalle. Oikein kuola valuu kun ajattelen kuinka saisin tiirata pulleita kyrpiä. Ah!
Meleko kylymä ilima sellaseen, mutta Suomi on vapaa maa. Ota sinä ensimmäinen askel kohti vapaampas kulttuuria ja perusta ranta jo tänään! Jäätilanne on varmaankin suht hyvä vuodenaikaan nähden ja tilaa riittää millä tahansa biitsillä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:39"]
Olen samaa mieltä. Menisin heti nudistirannalle. Oikein kuola valuu kun ajattelen kuinka saisin tiirata pulleita kyrpiä. Ah!
[/quote]
Täällä olisi yksi jo valmiina
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:39"]
[/quote]
Täällä olisi yksi jo valmiina
[/quote]
Pitää toivoa että vesi on lämmintä tai ei ole niin pullea enää
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:38"]
Kyllähän täällä on nudistirantoja. Suomalaisille lienee alastomuus keskimäärin aika neutraali asia kun vertaa etelä-eurooppaan tai USA:han.
[/quote]
Missäpäin on ? Olen kovasti koittanut kysellä tietoa tuloksetta
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:41"]
Meleko kylymä ilima sellaseen, mutta Suomi on vapaa maa. Ota sinä ensimmäinen askel kohti vapaampas kulttuuria ja perusta ranta jo tänään! Jäätilanne on varmaankin suht hyvä vuodenaikaan nähden ja tilaa riittää millä tahansa biitsillä.
[/quote]
Siinähän saisi mummot järkytyksen ja kutsuisivat poliisit kun näkisivät minun vähemmän riippuvat tissini ja kiinteän pepun
Esim. Yyterissä on nudistiranta. Käyn itsekin siellä silloin tällöin.
Jos saisi tarpeeksi porukkaa kasaan nakuilemaan estotta ja rennosti niin johan nudistiranta miittimuodossa saattaisi onnistuakkin
Missäpäin nämä paikat sijaitsee ?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:54"]
[/quote]
missä on yyteri?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:39"]Olen samaa mieltä. Menisin heti nudistirannalle. Oikein kuola valuu kun ajattelen kuinka saisin tiirata pulleita kyrpiä. Ah!
[/quote]
No sait justiinsa kutsun meidän saunailtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:54"]
[/quote]
missä on yyteri?
[/quote]
Porissa
Vain sit talvella nynnyt! Nähdään Saimaalla. Ai mut ei nähdä kun on kaamos.
Voi vittu, että on taas elämää vaikeampaa käyttää googlea: http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/oletko-naturisti-naissa-suomalaispaikoissa-voit-nakuilla-rauhassa/133068
Ainoa asia mikä näin miehenä mietittytää on kaikki ne alastomat naiset ja niihin vääjäämättä liittyvä hirveä heijari. Kuinka tälläisen suhtaudutaan nudisti piireissä?
Meilläpä on ihan oma privaatti-nudistiranta mökillä. :D
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]Meilläpä on ihan oma privaatti-nudistiranta mökillä. :D
[/quote]
Pääsenkö mukaan?
Kyllähän täällä on nudistirantoja. Suomalaisille lienee alastomuus keskimäärin aika neutraali asia kun vertaa etelä-eurooppaan tai USA:han.