Housuun kuseminen kännissä
Tuli taas aamulla huomattua, että olin sammuneena kussut sänkyyn. Lakanat meni vaihtoon ja varmman täytyy petauspatjakin vaihtaa. Onko muille käynyt samoin?
Kommentit (16)
En tajua tuollaista. Olen itse ryypännyt enemmän kuin moni muu, olen alkoholisti, mutta en ole koskaan kussut housuihini tai sänkyyn.
Ei ole kokemusta petille kusemisesta, neljä vuotta sitten paskansin enkä sen jälkeen ole juopotellut.
Mulle kävi tota yhdessä vaiheessa muutamat kerrat. Yhdistän masennukseen, koska ei ole nyt vuosiin kännissä tapahtunut sitä( olen siis toipunut masennuksesta). Lapsethan myös pissaa helposti housuun ahdistavissa tilanteissa ja myös tätä kautta uskon osaksi johtuva mielenterveysongelmista. Toki ei pitäisi juoda niin paljon, että kusee unissaan housuun, mutta ehkä siihen voi olla myös joku tällänen syy...
Jos on vaarassa kusta alleen niin siihen kannattaa varautua. Halvemmaksi tulee ostaa sellaisia suojuksia, joita pidetään lasten ja vanhusten sängyissä.
Yhden ainoan kerran opiskelijana, jolloin join todella paljon liikaa enkä mm. pysynyt enää jaloillani vaan kaverit puoliksi kantoivat sänkyyn. Häpesin, säikähdin ja otin opikseni, enkä sen jälkeen ole niin humalassa ollut.
Tarviiko sitä ryypätä noin paljon