Mitä vitamiinivalmistetta tms. syötte?
Olen tässä miettinyt, että on tuo vitamiinien ym. saanti hiukan heikonlaista, joten pitäisi varmaan kipasta apteekissa, mutta mitä ihmettä sieltä oikein pitäisi ostaa???
babyunelma ja masuasukki 4+3
Kommentit (4)
Apteekista saa sekä luontaistuotekaupoista:) Suositellaan raskaana oleville ja imettäville. (sisältää kalkki ja monivitamiinitabletteja)
Tosin nytten rupesin syömän rautatabuja, koska hemppa aikas alhaalla, kun koko aika väsyttää. Plus viikon aikana nekusta on tullut verta kaksi kertaa:( Jätin sitten LadyVitan pois, koska, jos rautalääkettä vetää kalkin kera, niin rauta ei imeydy. Toivottavasti rautakuurini on menestyksellinen niin ei tarvitse töissä zombiena vaeltaa ;) Enkä tarvi töitten jälkeen nuita 2h " iltapäiväunia" , hih.
T. Tirppis ja Kroolaaja 23+7
LadyVita Plussaa. Oon syönyt niitä jostain rv 8 alkaen ja edelleen syön. Viime viikolla aloin syödä lisäksi erillistä rautavalmistetta (Maltofer), terkkarin suosituksesta, koska hb oli laskenut.
Mary J rv 35+4
Esikoisen odotusaikana neuvolasta suosittelivat Multivitaa tai Multitabs 2+ (jossa ei ole A-vitamiinia, tavallisessa Multitabsissa on). Multivitaa söin esikoista odottaessa koko raskauden ajan ja nyt olen myös syönyt plussatestistä asti.
Niki + vielä nimetön masuasukki 4+3
Multitabs Special 2+. Se on erityisesti raskautta suunnitteleville, odottajille että imettäville suositeltava valmiste.