Taidettiin ostaa pojalle liian vaatimattomat joululahjat.t.ammattivalittaja
2 wii peliä,dvd,kauko-ohjattava auto,pikkuautoja,kirja ja legopaketti. Tuttava osti yhdelle lapsistaan kanteleen (meillä tosin pojalla on jo sellainen), toiselle i phonen yms.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:50"]
Joo eli poika soittaa kanteletta ja leikkii nukeilla. Sitten 10 vuoden päästä ihmetellään kun tuo ihqun kundifrendin kotiin.
[/quote]
Ei mun poikani ole ikinä nukeilla leikkinyt vaan autoilla ja tytöistä tykkää. ap
Venttiili-Veijo sun poikas on. Hyväksy se, ettei poika saa traumoja.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:53"]
Venttiili-Veijo sun poikas on. Hyväksy se, ettei poika saa traumoja.
[/quote]
Ei ole. täytyy sitten visiin lopettaa koko muskari. ap
Vanhanaikaista sun on hävetä poikasi seksuaalista suuntautumista. Nakkaa raamattu nurkkaan ja koeta päästä eroon ennakkoluuloistasi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:50"]
Joo eli poika soittaa kanteletta ja leikkii nukeilla. Sitten 10 vuoden päästä ihmetellään kun tuo ihqun kundifrendin kotiin.
[/quote] vitun ääliö, missä ap sanoi ostavansa nuken pojalle
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:58"]
Vanhanaikaista sun on hävetä poikasi seksuaalista suuntautumista. Nakkaa raamattu nurkkaan ja koeta päästä eroon ennakkoluuloistasi.
[/quote]
Kun se ei ole mitenkään epänormaalisti suuntautunut. Sen paras kaveri eskarissa on tyttö josta kovasti pitää. ap
Ap tuo kieltäminen ei auta mitään. Heteropojat ei halua pinkkejä vaatteita tai toivo Barbienukkeja joululahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:05"]
Ap tuo kieltäminen ei auta mitään. Heteropojat ei halua pinkkejä vaatteita tai toivo Barbienukkeja joululahjaksi.
[/quote]
Ei mun lapseni ole tuollaisia juttuja ikinä toivunut lahjaksi. Pojallani ei ole yhtään nukkeja vaan iso läjä pikkuautoja joilla leikkii. ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:07"]
[/quote]
Ei mun lapseni ole tuollaisia juttuja ikinä toivunut lahjaksi. Pojallani ei ole yhtään nukkeja vaan iso läjä pikkuautoja joilla leikkii. ap
[/quote]
Ja lievästi hintahtava kannel. Umpi homo se poikas on.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:07"]
[/quote]
[/quote]
Ja lievästi hintahtava kannel. Umpi homo se poikas on.
[/quote]
Selvä, olkoon sitten niin., tulen 10v päästä kertomaan oliko vai ei. ap
Se on synnynnäinen ominaisuus ja vaikka koetat pakottaa poikasi heteroksi se ei tule onnistumaan. Älä ainakaan laita poikaasi sinne eheytyshoitoon mistä olet joskus puhunut.
T: homopojan ylpeä äiti.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:16"]
Se on synnynnäinen ominaisuus ja vaikka koetat pakottaa poikasi heteroksi se ei tule onnistumaan. Älä ainakaan laita poikaasi sinne eheytyshoitoon mistä olet joskus puhunut. T: homopojan ylpeä äiti.
[/quote]
Heh,heh. Sinä provo se jaksat. ap
Ap.on provo, lapseton sinkku, ihan itse kertonut asian.
Tavaranpalvominen oksettaa mua...ja se eniten että Jeesus sotketaan tähän...ihmiset teeskentelevät viettävänsä Kristuksen syntymäjuhlaa teennäisin hymyin ja ollaan niin olevinaan laupeita muutama päivä vuodessa. Sitten feikkaus loppuu kuin seinään kun joulu on ohi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:22"]
[/quote]
En ole vaan naimisissa ja 6v pojan äiti. ap
Sitä paitsi olen perinyt rahaa ja voin käyttää paljon rahaa eheytyshoitoon. ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:22"]
[/quote]
En ole vaan naimisissa ja 6v pojan äiti. ap
[/quote]
Justiinsa juuu.....
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:22"] Ap.on provo, lapseton sinkku, ihan itse kertonut asian. [/quote] En ole vaan naimisissa ja 6v pojan äiti. ap [/quote] Justiinsa juuu.....
[/quote]
Kyllä. Sinkku oline viimeksi 20v sitten. ap