Olen ylipainoinen ja syön tänään mahani täyteen sipsejä ja juon limsaa
Mies lähtee firman pikkujouluihin ja toi mulle kassillisen sipsejä, limsaa ja energiajuomaa. Taidan pelata koko yön pleikkaria.
Kommentit (16)
Olen hoikka, syön tänään kakkua ja juustonaksuja kohtuudella sen verran kun mieli tekee, juon ehkä oluen ja menen ajoissa nukkumaan.
Olen alipainoinen ja syön tänään puolikkaan omenan ja laittikolan. Ärsyttääkö???
Sipseissä on runsaasti akryyliamidia = karsinogeeni. Keksi seuraavaksi mässypäiväksi jokin muu herkku.
Samat suunnitelmat ku ap;lla, paitsi sipsien lisäksi juustoja ja viiniä! Oon kyllä lievästi ylipainonen mutta ruoka on hyvää.
Mä aion syödä kevyemmin ennen joulua. Jouluna paisun varmaan norsun kokoiseksi. Ylipainoa 5 kiloa.
Syön tänään normaalisti, kuin muinakin päivinä. Rahkaa, muffinssin, lämmintä ruokaa, joulukalenteri karkkia, teetä ja vettä ja piimää, pari leipää. Syön sipsiä vain poikaystäväni kanssa kun katsomme elokuvaa tai muuta, mutta en koskaan yksin.
Etkö saa nukuttua kun miehesi ei ole vieressäsi? Vai miksi tarvitset energiajuomaa?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:16"]Etkö saa nukuttua kun miehesi ei ole vieressäsi? Vai miksi tarvitset energiajuomaa?
[/quote]
etten nukahda kesken pelien. :D
Mä olen sitä mieltä että ihmiset saa syödä ihan mitä mieli tekee, oli sitten yli- tai alipainoinen. Kunhan ei ikinä valita sitä omaa kokoansa tai huonoa kuntoaan, sitten hommassa ei ole mitään järkeä. Niin kauan kun lihava rakastaa olla lihava, niin ei muuta kuin sipsiä naamaan!
Ällöttävä esimerkki suomalaisnaisesta. Miten sulla voi olla mies?
Monet suomalaiset naiset on vähän ällöjä.
Hyvä. Itsekin olen ja makaan juuri sohvalla kipeänä ja odotan, että mies tulee kotiin. On hakemassa minulle mäkistä ruokaa!
Itekki syön samaa ku ap, paitsi hoikka urheilija jolla syömishäiriö. Ei yhtään kivaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:12"]Ällöttävä esimerkki suomalaisnaisesta. Miten sulla voi olla mies?
[/quote]
miksei olis? Miehen mielestä olen kaunein maailmassa. :)
Oletpa ällö. Sitähän tällä aloituksella hait?