Onko niin, että jotkut miehet, nuoretkin, katsovat KAIKKIA naisia? Olen yli nelikymppinen ja jotkut katsovat
Siis vaikka olisin toppatakissa liikkeellä. Onko joillakin oikeasti niin kova haku päällä, että katsovat ketä tahansa?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Räjähdin nauruun..
Miksi?
Ei oo ja loppusissaan aika harvoin kyylätään jonkun hyvän ulkoisen piirteen takia. Minun ystävä on poikkeuksellisen kaunis, malli, eikä häntäkään tuolla kaupungilla ukot kyylää kuola suupielistä valuen.
Sinussa saattaa olla jotain erikoista mikä kiinnittää ihmisten huomion.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ja loppusissaan aika harvoin kyylätään jonkun hyvän ulkoisen piirteen takia. Minun ystävä on poikkeuksellisen kaunis, malli, eikä häntäkään tuolla kaupungilla ukot kyylää kuola suupielistä valuen.
Olen hyvin tavallinen näin vanhemmiten. Nuorenahan miehet katsovat kaikkia, mutta se aika on ohi. Olen hoikka ja kuljen tosiaan ihan toppatakissa tavallisen näköisenä.
Nuoret miehet katsovat kaikkia hyvännäköisiä naisia. Varsinkin jos esittelee muotojaan. Itse oon 33 v. ja myös teinipojat pokailee.
Sinäkö et sitten katsele muita ihmisiä? Kaikki katsoo kaikkia, ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä
Kaikki yhtään kiinnostava tsekataan. Sulla varmaan kauniita kasvot ja näyttävät sääret, niin tsekataan toppatakista huolimatta.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin tavallinen näin vanhemmiten. Nuorenahan miehet katsovat kaikkia, mutta se aika on ohi. Olen hoikka ja kuljen tosiaan ihan toppatakissa tavallisen näköisenä.
Nelikymppinen hoikka ei ole enää kovinkaan tavallista :-S
Kaikki pyörii sinun napasi ympärillä? Siis miksi katsoisivat juuri SINUA? Kukaan tuskin nyt silmät kiinni kulkee mutta tuskin tuijottavat sinua tai minua. Hassu ajatus...iiik tuokin kyttää minua :)
Kukaan ei kyllä katso enää yli nelikymppisenä. Ei edes satavuotiaat papparaiset. T. Yli 40v
No ei mua ainakaan katso miehet, en ainakaan ole koskaan huomannut että joku mies erityisesti katselis minua. Ehkä ne katsoo niitä kauniita yksilöitä, enpä osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kyllä katso enää yli nelikymppisenä. Ei edes satavuotiaat papparaiset. T. Yli 40v
Kyllä varmasti katsoo. Katsonhan minäkin mutta olenkin pahasti puutteessa olen 32.
Ihmiset katsoo monesta eri syystä ei pelkkä katsominen tarkoita että on kiinnostunut
Osa varmasti katsoo. Minäkin katson kaikkia miehiä, siis aivan kaikkia, varsinkin jos ei ole erityisen ruma ka olen 27-vuotias nainen. Tuijottelen ihmisiä muutenkin ehkä tavallista enemmän, ihmisten katsominen siis kiinnostaa.
Olen 31v. naimisissa oleva nainen. En itse katsele ketään, mutta olen huomannut että etenkin mustat nuorukaiset katselevat minua.
Minä olen 53v naimisissa oleva nainen. Olen koko elämäni ajan katsonut joka ikistä miespuolista henkilöä sillä silmällä, että olisiko hän pantava. Ja en ole ikinä pannut kenenkään muun kuin sen äijäni kanssa, mutta minulle tulee valtavan hyvä mieli siitä, että maailmassa on pantavia (nuoria) miehiä, joita voin ilokseni katsella. Vähän niin kuin upeaa maisemaa. Juu ja kyllä mua katsotaan takas. On jopa useaan kertaan yritetty pokata esim. kaupassa. Siis kyselty, että olenko sinkku ja kiinnostaako suhde. Siitä tulee tietty vielä parempi mieli, elämä on välillä aivan mahtavaa :D
Katson ja rekistesteröin naiset jotka miellyttää silmää.
Hyvä jos vain katsovat. Minä olen yli 50v ja ehdotuksia tulee. Esimies sika yritti kaksi vuotta saada sek.. iä. Vaihdoin työpaikkaa. Miehet tosiaan tuijottaa ja hakeutuvat lähelle. Pukeudun peittävästi.
Olen 36-v. nainen. Pari päivä sitten pari teinipoikaa vihelteli minulle takana. Käytännössä olisivat voineet olla lapsiani. Kiusallista. Tuli tunne, että pitäisi äkkiä leikata hiukset lyhyemmäksi tms.
Mistä sut voi nelikymppiseksi tietää, jollei katso?