Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joku voi olla työtön tai köyhä

Vierailija
13.12.2014 |

Enhä mäkää oo vaikka en oo elämäni etee tehny mitää

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle provoilee

Vierailija
2/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ymmärtäminen onkin fiksujen hommaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huolta. Tulee sun eteen sekin päivä että ymmärrät.

Vierailija
4/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia on jonkun verran ihan oikeastikin.

Vierailija
5/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ymmärrä miksi toisten elämä on päätynyt mihinkin pisteeseen. Täällä ikaikki keskustelut koskevat sitä

Vierailija
6/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jonkun yrittäjävanhemman räkänokkajälkikasvulta. Itse ei ikinä tee mitään, ei pyri mihinkään, eikä koita saavuttaa mitään. Vanhempia ärsyttää moinen joten he järkkäävät työtä joko omasta firmasta tai suhteilla joten työtä riittää vaikka edellisestä tulisikin sählingin jälkeen potkut.

SItten tullaan palstoille avautumaan että miten se voi olla niin vaikeeta kun mullakin on helppoa enkä ite tee mitään. Newsflash: joku muu ilmeisesti tekee senkin edessä :)

Vierailija
7/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:04"]

Kuulostaa jonkun yrittäjävanhemman räkänokkajälkikasvulta. Itse ei ikinä tee mitään, ei pyri mihinkään, eikä koita saavuttaa mitään. Vanhempia ärsyttää moinen joten he järkkäävät työtä joko omasta firmasta tai suhteilla joten työtä riittää vaikka edellisestä tulisikin sählingin jälkeen potkut.

SItten tullaan palstoille avautumaan että miten se voi olla niin vaikeeta kun mullakin on helppoa enkä ite tee mitään. Newsflash: joku muu ilmeisesti tekee senkin edessä :)

[/quote]

Isäni kuuluu 10 tuloluokas parhaaseen. Äitini on sairaseläkkeellä eikä tienaa. Silti perheemme on varakas ja sukumme myös. Työtä minulla ei ole vanhempien ansiosta.

Ap

Vierailija
8/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:04"]

[/quote]

Isäni kuuluu 10 tuloluokas parhaaseen. Äitini on sairaseläkkeellä eikä tienaa. Silti perheemme on varakas ja sukumme myös. Työtä minulla ei ole vanhempien ansiosta.

Ap

[/quote]

Ja sitten sä heräsit ja lähdit lähipubiin käyttämään loput asumistuesta.

Vierailija
9/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, jos globaalisti ajatelleen, niin ei Suomessa tosiaan ole köyhiä. Kukaan ei kuole nälkään tai jää vaille hoitoa sairastuessaan.

Vierailija
10/10 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar... Kaikille muille ei. Ilman isääsi olisit köyhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä