Ainoa asia, joka on rasistia ja piilorasistia pahempi on tietämättään rasisti
Eli ihminen, joka ei ole vaivautunut ottamaan asioista selvää. Hyvänä esimerkkinä tämä vihdoin pintaan noussut kulttuurin varastaminen.
Kommentit (15)
Sä tarttet uutta sisältöä elämääs.
Eli kun minä soitan bluesia, varastan puuvillapeltojen orjien kulttuuria ja olen tietämättäni rasisti.
Niinkö?
Varastan nyt vähän inkkarien, n##kereiden ja saamelaisten kulttuuria puhumalla niiden kieltä.
Nunnuka nunnuka. Kunta kinte mambo sambo. Ugh, olen puhunut.
Loukkaantukaa.
On satoja, ellei tuhansia pahempia asioita tässä maailmassa kuin rasistit.
Sitäpaitsi, kaikissa meissä asuu pieni rasisti.
Onko muka rasistit jotain pahoja, nehän on hyviä! Mikään ei ole pahempaa jos joku ei myönnä olevansa!
Vierailija kirjoitti:
On satoja, ellei tuhansia pahempia asioita tässä maailmassa kuin rasistit.
Sitäpaitsi, kaikissa meissä asuu pieni rasisti.
Kokemusten kautta ihminen oppii välttämään kokemusten aiheuttajaa. Minun mielestäni siinä on kyse terveestä maalaisjärjestä, jota myös itsesuojeluvaistoksi kutsutaan.
Juuri tästä syystä kannattaa olla avoimesti rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä kannattaa olla avoimesti rasisti.
Kaapissa oleva räsissti = vihervassari.
Eli siis rasisti, joka on ”tietämättään rasisti” on pahempi kuin ilmirasisti. Sellainen, joka esim. käy hakkaamassa vähemmistöjä, vaan koska he ovat vähemmistöjä?
Entä onko Miisa Nuorgam piilorasisti? Hän huökkää valkoista rotua vastaan koko ajan.
Voidaan sopia kokeilu, että ensi vuoden alusta alkaen suomalaiset eivät saa varastaa mistään kulttuureja. Katsotaan selviävätkö vihervasurit edes viikkoa, kun selviää, mitä kaikkea se heille tarkoittaa vaatteista ruokailuun ja yrtteihin.
Mitä jos lopettaisit asiasta vouhottamisen? Miten vakava ongelma tämä todellisuudessa on Suomessa?