Mikä on pahin ihmisvihaketju, minkä olet nähnyt vauva av:llä? Eilen haukuttiin korkeaotsaisia!
Siitä ihmiset sitten innostuivat haukkumaan vaikka minkänäköisiä, ja suomalaisia, ja vaikka ketä. Silkkaa vihaa koko ketju. Se olisi naurattanut, ellei olisi ollut niin karmeaa luettavaa.
Mistä tuollainen ihmisviha johtuu?
Kommentit (19)
Onhan noita sekopäitä oikeestikin, mutta kyllähän tossakin oli suurin osa kirjoittajista noita röllijonneja, jotka luulee kinaavansa oikeiden ihmisten kanssa, mutta kinaakin tietätämättään toisten röllien kanssa.
Syöpää sairastavan netta brandtin haukkumis ketju on karseeta luettavaa.
Minulla on itselläni käsittääkseni aika normaali pää, mutta kyllä minä silti siihen ketjuun kiinnitin huomiota. ap
Peppuseksijankkaajaketju. Miehiä demonisoidaan ja vääristellään heidän sanomisiaan oikein urakalla siellä. Samoin avomielisiä ja kokeilunhaluisia seksuaalisesti rohkeita naisia.
Tubettaja mmiisaksella aika korkee otsa. Kattaa puolet naamasta.
Se eläkeläisten haukkumisketjo jossa "suuret ikäluokat" ei tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänen tapauksessaan parempi niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänen tapauksessaan parempi niin?
No kyllä hänellä on otsaa!
Joka päivä kun rokottamattomia mustmaalataan ja toivotaan niiden kuolemaa.
Yleensä kauniilla naisilla on nimenomaan korkea otsa. Katsokaapa vaan.
Jokseenkin oli hurjaa luettavaa se viattomasti alkanut 50v naiset ketju. Jotkut olivat niin julmia ja raadollisia, että pahaa teki lukea. Vaikka perustuikin omaan mielikuvaan.
Se isokokoinen mies, joka ilmoittaa peniksensä pituudeksi 11 cm. Miesparka tiivistää elämänsä ja ihmisenä olemisensa 11 senttimetriin ja muut mollaavat hänen ihmisyytensä mittoja.
Täällä oo mitään otsikon mukaista ollu. Faktoja tuotu esille eräiden muahantunkeutujien toimista, mutta sehän ei modeloille kelpaa.
Jokapäivä on jotain haukkumista jotain ihmistä kohden. Milloin haukutaan pituutta, sinkkuutta, läskejä ja sairautta. Viikottain toistuu samat haukunnat. Itse ovat niin täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä on jotain haukkumista jotain ihmistä kohden. Milloin haukutaan pituutta, sinkkuutta, läskejä ja sairautta. Viikottain toistuu samat haukunnat. Itse ovat niin täydellisiä.
No itse nyt sitten aloitit haukkumaan täydellisiä!
T: 42v mies bmi 22,7, hyvännäköinen tyttöystävä, seksiä saa enemmän kuin riittävästi, yhteiset bruttotulot 11 400€kk
Taitaa sinullakin olla vaikeuksia löytää sopivasti istuvaa hattua.