Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pätkäpaastonnut 2 kuukautta

Vierailija
15.10.2021 |

Paino putosi ekan kuukauden aikana pari kiloa, tokan kuukauden aikana 5kg. Olen jättänyt aamupalan pois ja iltasyöminenkin jää minimiin. Lounas ja päivällinen kuten ennenkin. Lähinnä siis leivän syöminen jäänyt pois. Ekan kuukauden jälkeen teki mieli heittää hanskat tiskiin, mutta nyt olen iloinen etten luovuttanut ensimmäisen kuukauden vaatimattoman tuloksen takia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa vaikkei heti tuloksia tulisikaan!

Vierailija
2/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 16/8 pätkäpaastonnut koko aikuisen elämänni, koska aamupala ei maistu. Olen silti sairaalloisen lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 16/8 pätkäpaastonnut koko aikuisen elämänni, koska aamupala ei maistu. Olen silti sairaalloisen lihava.

Niin, pätkäpaasto ei luonnollisestikaan toimi niin että 8 tunnin aikana syödään kuin hengenhädässä. Mutta jos syö sinä aikana normaalit ateriat ja jättää vaan ulkopuolelle jäävät pois, niin kalorivaje on melko todennäköinen.

Vierailija
4/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!!!

Vierailija
5/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tiedäthän että paino tulee korkojen kanssa takaisin kun palaat takaisin entiseen malliin. Turhaa itsensä kiusaamista

Vierailija
6/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tiedäthän että paino tulee korkojen kanssa takaisin kun palaat takaisin entiseen malliin. Turhaa itsensä kiusaamista

Ei entiseen malliin tarvitse palata. Olen (tietämättäni) pätkäpaastonnut melkein koko elämäni. Kokeilin joskus aamupalan syöntiä koska ”päivän tärkein ateria”, mutta kokeilu loppui aika nopeasti.

Vierailija
7/7 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko palaavani entiseen malliin koska tämä ei tunnu itseni kiusaamiselta. Katson vain kellosta että pari tuntia vielä, sitten saa syödä. Ja joskus jos tuntuu siltä tai sosiaalisesta pakosta, ei elämä kaadu siihen vaikka syönkin aamupalan ja paasto jää vajaaksi.