Voiko sekin venyä
Kun olen seurustellut nyt puolitoista vuotta tämän naiseni kansa. Hän kävi synnyttämäsä pari kuukautta sitten. Nyt hän on alkanut päästelmmään suolikaasuja kovalla ryminällä lähes yhtenään iltaisin. Onkohan tuo synnytystouhu jotenkin vaikutanut peräaukkonkin, että ei saa pidäteltyä ollenkan.
Olen kyllä nainet sinnekin reikään, mutta en nyt puoleen vuoteen ole ollenkaan sinne pannut. Ei se siitä ainakan voi johtua. Ruisleipää kyllä tykkää syödä viellä ehtoollakin.
Kommentit (22)
Tietysti sulkijalihas on kovilla synnytyksessä. Kaasun ja joskus jopa ulosteen karkailut ovat tyypillisiä joku pari kolme kk synnytyksen jälkeen. Jos ei sulkija ole kuitenkaan vaurioitunut, oireet loppuvat ajastaan. 1,5 kk on todella lyhyt aika palautua eikä varmasti kukaan siinä ajassa olekaan palautunut. Tussunkin tiukkuutta tai väljyyttä kannattaa pohtia ehkä vuoden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 04:10"]
Väsyneenä tulee kyllä puputettua kaikennäköistä paskaa, mietin jos vaimosi hoitaa pientä lastanne. Lisäksi jos sieltä himasta ei oikein pääse mihinkään eikä muuta tekemistä yksinkertaisesti keksi lyhyelle vapaa-ajalleen kuin syömisen.
[/quote]
En kehtaa enää vaimon kanssa lähtee mihinkään. Kaveritkin haukkuu lehmäksi ja kyselee, että kuinka mä voin naida sitä. No oikeastaan mulla on seisokkionglemia jo, kun sen ihran koskeminen ja katsominen vie himot. Vasta sitten pystyn naimaan, kun himo kasvaa niin isoksi, että on pakko panna ja saada pussit tyhjiksi.