prostitoituna miehen tietämättä
Mieheni luulee, että teen koko päivä työtä vaikka olen heittäytynyt keikkalaiseksi omalla alallani. Suurimman osan päivästä toimin prostitoituna, koska siitä saa huomattavasti enemmän rahaa.
Enkä tunne mitään omantunnontuskia...tämä ei sitten ole mikään provo vaan olen osa-aikatöissä käyvä 3 lapsen äiti ja vaimo.
Kommentit (6)
yms. seikoista, vaikka olet freelancer ja tienaat samalla pimeästi.
Huono provo.
Ei kukaan minunkaan existäni tiennyt koko totuutta mun työstäni. Olin eroottinen tanssija ja sivubisneksenä prostitoitu. Tanssihommat olivat jokaisen miehen tiedossa, sivubisneksestä kukaan ei tiennyt mitään.
En ole enää kuuteen vuoteen tehnyt kumpaakaan em. töistä. Täytyy kyllä sanoa, ettei nykyinen miehenikään tiedä mitään mun verotuksestani eikä muistakaan asioista.
yms. seikoista, vaikka olet freelancer ja tienaat samalla pimeästi. Huono provo.
Mun mies ei todellakaan tiedä mitään mun verotuksesta! Hoidan ne ihan itse ne asiat. Enpä edes ole ajatellut asiaa, että pitäisi verotustiedot miehelle näyttää...
ap
Tuossa nyt ei ole mitään uutta.
Kautta historian mm. sihteerit on painanut pomojansa palkan korotusten yms. toivossa eikä takuulla ole kerrottu miehelle mitään...
Huoraaminen on järkevämpää kuin normaali pettäminen. Seksi lisäksi saa rahaakin. Pettämisessä vain seksiä...
paljonko maksaa ?
saanko alennusta koska kaluni ympärys on 17 cm
ja olen palstalta tuttu ?
mici