On se vaan parasta kun omat lapset on kauniita ja älykkäitä!
Ei sitä voi julkisesti hehkuttaa, mutta kyllähän se niin ilahduttaa mieltä lähes päivittäin. Oli kyllä elämän paras juttu että tuli hankittua lapsia. :)
Kommentit (10)
Ei ne sun lapset mun mielestä erityisen kauniita ole.. mutta toki kauneus on katsojan silmissä..
Olisivatko lapsesi yhtä tärkeitä, jos he olisivat keskivertoa selvästi rumempia ja peruskoulu läpi 6 keskiarvolla?
Ironia, tuo näille järjenjättilaisille tuiki tuntematon sana.
Totuus on, että valtaosa lapsista Suomessa on todella rumia pallinaamoja. Aivan kuten vanhempansakin, sillä suomalaiset eivät ole järin kaunista kansaa. Huonosto kasvatettujakin. Luokallisesta saattaa kaksi olla viehätävää, pari fiksua. Mutta ap nyt tuossa satirisoi sitä yleistä harhaluuloa. Jos saan rautalangasta vääntää niin pääsette pahoittamaan totuudesta mielenne. Katsokaa samalla tavalla aikuisväestöä. Vaikka huomenna kauppareissulla. Kuinka moni on viehättävä, moniko kohteliaasti avaa oven tai kiittää asiakaspalvelijaa? Minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa.
Taidat olla samanlainen kuin Ruotsin miljonääri äitien Gunilla!!! Hahaha! Siellä se palvoo pikku demoniaan kuin jotain upeaa ilmestystä haha
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:47"]Ironia, tuo näille järjenjättilaisille tuiki tuntematon sana.
Totuus on, että valtaosa lapsista Suomessa on todella rumia pallinaamoja. Aivan kuten vanhempansakin, sillä suomalaiset eivät ole järin kaunista kansaa. Huonosto kasvatettujakin. Luokallisesta saattaa kaksi olla viehätävää, pari fiksua. Mutta ap nyt tuossa satirisoi sitä yleistä harhaluuloa. Jos saan rautalangasta vääntää niin pääsette pahoittamaan totuudesta mielenne. Katsokaa samalla tavalla aikuisväestöä. Vaikka huomenna kauppareissulla. Kuinka moni on viehättävä, moniko kohteliaasti avaa oven tai kiittää asiakaspalvelijaa? Minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa.
[/quote]
Hmm.. Oliko varmasti ironiaa? Tällä palstalla aina jatkuvasti saa lukea kommentteja "olen 40v mutta näytän alle 30v", "olen keskivertoa kauniimpi, vientiä riittää lähikaupan jonossakin" ja "olen hyvännäköinen, korkeasti koulutettu ja tienaan 7000e/kk". Missä nämä ihmiset ovat katukuvassa?
Kyllä mun lapset vaan on kauniita, aikuinen tyttäreni menestyisi varmasti jos menisi vaikka missikisoihin tai malliksi. Tyttäreni on aina pärjännyt hyvin opinnoissa, ja on jo merkonomi ja ylioppilas, pääsi heittämällä seuraavaan kouluun. Tyttäreni on aina ollut älykäs, ja mikä parasta, nokkela, häneltä saa vastauksen aina. Tytär on myös hauska, leikkisä, rehellinen ja lojaali, ei käytä alkoholia eikä polta, ei harrasta irtosuhteita, ja muutenkin on aina ollut kunnollinen, ihan omasta halustaan.
Nuorimmaiset on poikia, ja heistä tulee vielä sydänten murskaajia, pojat on erinäköisiä keskenään, toisen valtti on se että hän on nätti naamalta ja supliikki toimii, toinen poika ei ole mikään kiiltokuvapoika, mutta nyt jo näkee että raamikas mies on kasvamassa, molemmat ovat myös nokkelia ja huumorintajuisia. Akateemisesta osaamisesta ei ole vielä näyttöä kun eivät ole koulussa, mutta hyvä muisti on kummallakin, luulisin että tulevat koulussa pärjäämään vähintäänkin keskitasolla.
Meidän suvussa ei kaikki ole kauniita ja komeita, mutta niitäkin on, veljeni on raamikas ja komea, ja isäni isä oli nuorena kuin suomifilmin tähti.
Mistä tiedät ettei tyttäresi harrasta irtosuhteita? Tuskin kukaan kertoo äidilleen "panin viime yönä tosi kuumaa tyyppiä". Tai käytä alkoholia, polta satunnaisesti? Vahditko häntä 24/7.
Minunkin äitini ehdotti minulle johonkin missikisaan menoa tuossa jokunen vuosi takaperin. Olen kyllä ihan perusnätti, mutta kuitenkin melko tavallinen tallukka enkä todellakaan missään kisoissa pärjäisi vaikka äitini ilmeisesti oli toista mieltä :D Terv. eräs 21v.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 03:13"]
Kyllä mun lapset vaan on kauniita, aikuinen tyttäreni menestyisi varmasti jos menisi vaikka missikisoihin tai malliksi. Tyttäreni on aina pärjännyt hyvin opinnoissa, ja on jo merkonomi ja ylioppilas, pääsi heittämällä seuraavaan kouluun. Tyttäreni on aina ollut älykäs, ja mikä parasta, nokkela, häneltä saa vastauksen aina. Tytär on myös hauska, leikkisä, rehellinen ja lojaali, ei käytä alkoholia eikä polta, ei harrasta irtosuhteita, ja muutenkin on aina ollut kunnollinen, ihan omasta halustaan.
Nuorimmaiset on poikia, ja heistä tulee vielä sydänten murskaajia, pojat on erinäköisiä keskenään, toisen valtti on se että hän on nätti naamalta ja supliikki toimii, toinen poika ei ole mikään kiiltokuvapoika, mutta nyt jo näkee että raamikas mies on kasvamassa, molemmat ovat myös nokkelia ja huumorintajuisia. Akateemisesta osaamisesta ei ole vielä näyttöä kun eivät ole koulussa, mutta hyvä muisti on kummallakin, luulisin että tulevat koulussa pärjäämään vähintäänkin keskitasolla.
Meidän suvussa ei kaikki ole kauniita ja komeita, mutta niitäkin on, veljeni on raamikas ja komea, ja isäni isä oli nuorena kuin suomifilmin tähti.
[/quote]
Mitäs sitten kun kaikki ei menekään ihan niinkuin elokuvissa?
Varmaan aika karua jos on tuollainen äiti... jos tekee sitten virheen (niin kuin me kaikki joskus teemme) niin se tulee piilottaa hyvin tai saa tuen sijasta vanhemman pettymyksen ja vihat niskaansa? Oletko yksi niistä äideistä joiden lapset ovat (joutuvat olemaan) kympin suorittajia, koska eivät saa muuten vanhemmiltaan hyväksyntää ja lopulta viimeistään yliopistossa tai työelämässä uuvahtavat ihan täysin?