Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys n. 5-kymppisille

Vierailija
13.12.2014 |

Mikä on kokemuksesi mukaan tärkeintä elämässä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys, perhe, työ ja ystävät.
t: 48v nainen

Vierailija
2/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viisikymppisenä sitä vielä tiedä. On niin paljon kaikkea eikä mistään ole vielä tarvinnut luopua. Palataan asiaan parin vuosikymmenen kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, terveys. Se ei olekaan itsestään selvää, niin kuin on tähän asti luullut.

Vierailija
4/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, avopuolisoni (lapseni isä), ystävät, työ, sukulaiset, terveys. OMA, RIKAS täysillä eletty elämä tähän asti. Voisin kuolla vaikka huomenna ja onnellisena:). En toki sitä tee tai toivo... 

Olen nainen 52v. Lapseni 21v. Ehkäpä maailman onnellisin ihminen:). Odottelen miestäni kotiin työmatkalta ja löysin tämän palstan työkaverin kautta, siis ihan neitsyt täällä. Ja vanha sellainen.

Vierailija
5/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on rahaa, rakkautta ja terveyttä, silti ovat kuin kissa pistoksissa, aina kaikki on huonosti ja väärin, kun joku sisällä kaihertaa.

Minkä vaan: terveyden, rahan, työpaikan, ystävät  ja perheen voi menettää.

Siksi tärkeintä on mielenrauha, se, että tulee itsensä kanssa toimeen ja pystyy ottamaan vastaan ne ikävätkin asiat, joihin elämässä väistämättä törmää.

Vierailija
6/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus lapseen, hyvat ystavat, matkustaminen, elaminen omien arvojen mukaisesti. 48v. Olen kylla sita mielta, etta ei tamanikaisilta viela loyda sita 'ydinta', itsekin sain lapseni vasta 10v sitten. 

Vierailija
7/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias nainen ja yhdyn arkkiatri Risto Pelkosen elämänviisauteen. Tärkeintä on, että kuulut johonkin! EI välttämättä se terveys ihan ykkösenä. Itse olen sairastanut kaksi syöpää ja selvinnyt (toistaiseksi). Kaikkein tärkeintä ovat olleet mieheni, lapseni ja hyvät ystävät sekä läheiset. Ja myös työ on ollut minulle yksi voimaannuttavimmista asioista. Se on niin antoisaa, aivoonnuttavaa ja eteen päin vievää.

Vierailija
8/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset lapset, terveys, vapaus.

Vierailija
9/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoista parisuhde on ollut tärkeintä.

Vierailija
10/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on selkeä päämäärä taivaassa Jeesuksen luona. Tämä elämä on niin lyhyt iloineen ja ahdistuksineen, mutta ikuisuus on pitkä.

Vierailija
11/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:29"]

Tärkeintä on selkeä päämäärä taivaassa Jeesuksen luona. Tämä elämä on niin lyhyt iloineen ja ahdistuksineen, mutta ikuisuus on pitkä.

[/quote]

Mikä ahdistaa? Mikä on lyhyt? Minusta elämä on ihan tässä ja NYT ja ihan parasta!!! Kukaan ei tiedä mistään muusta. Kirjoja voi toki lukea ja uskotella mitä vaan. Elä elämääsi NYT ja TÄYSILLÄ.

Vierailija
12/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:34"]

[/quote]

Mikä ahdistaa? Mikä on lyhyt? Minusta elämä on ihan tässä ja NYT ja ihan parasta!!! Kukaan ei tiedä mistään muusta. Kirjoja voi toki lukea ja uskotella mitä vaan. Elä elämääsi NYT ja TÄYSILLÄ.

[/quote]

Ihmisiä ahdistavat monenlaiset asiat: sairaudet, yksinäisyys, ihmissuhdeongelmat, työ/työttömyys, läheisten kuolema jne. Ei kai se mikään uutinen sinullekaan ole?

Mistä sinä sitten tiedät jotain, jos kukaan ei tiedä mistään muusta? Oletko viisaampi ja tietävämpi kuin itse Jumala?

Vierailija
13/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ja hänen hyvinvointi on tärkeintä ja ollut jo 22 vuotta.

Sen jälkeen oma terveys, työ ja harrastukset sekä sukulaisteni terveys ja hyvinvointi.

Vierailija
14/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:38"]

[/quote]

[/quote]

Ihmisiä ahdistavat monenlaiset asiat: sairaudet, yksinäisyys, ihmissuhdeongelmat, työ/työttömyys, läheisten kuolema jne. Ei kai se mikään uutinen sinullekaan ole?

Mistä sinä sitten tiedät jotain, jos kukaan ei tiedä mistään muusta? Oletko viisaampi ja tietävämpi kuin itse Jumala?

[/quote]

Kyllä olen Itselleni:). Jumala on minulle satuhahmo. Tiedän itse, mitä olen ja mitä haluan. Olen erittäin iloinen, onnellinen ihminen ja elän tässä päivässä:). Kaikkea hyvää Sinulle. Viisaudesta voidaan olla montaa mieltä. Rakkaus on tärkein.

Vierailija
15/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys, rauha ja mielenrauha.

Vierailija
16/19 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aika, seksi, rakkaus, elämästä nauttiminen, nauraminen, nautiskelu, lemmikkieläimet, musiikki jne jne jne

Vierailija
17/19 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä olen Itselleni:). Jumala on minulle satuhahmo. Tiedän itse, mitä olen ja mitä haluan. Olen erittäin iloinen, onnellinen ihminen ja elän tässä päivässä:). Kaikkea hyvää Sinulle. Viisaudesta voidaan olla montaa mieltä. Rakkaus on tärkein.

[/quote]

Sinä et kuitenkaan ole Jumalalle satuhahmo.

Vierailija
18/19 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ja toivo. Kun kaikki muu menee jaksaa silti eteenpäin, kun uskoo ja toivoo edelleen. Sitten tulee lapset ja terveys ja koti.

Vierailija
19/19 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys. Kun olen ollut (vakavasti) sairaana, olen ajatellut, että luopuisin mistä vaan, kunhan saisin terveyteni takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän