Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nelikymppinen ja asuu äitinsä luona. muita?

Vierailija
13.12.2014 |

Onko muita 40v äitinsä luona asuvia? mä oon 40 ja asunu aina äidin luona. mullei oo ollu koskaan parisuhdettakaan. mä oon kotona vaan. mä näen tän ihan notmaaliksi. tosin mun äiti ei oo mun biologinen äiti vaan mä jäin orvoksi 12 vuotiaana mun oikeista vanhemmista ja mä oon kiintyny tähän mun adoptioäitiini niin, et mä en haluu lähteä pois hänen luota. kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpäs siinä. Jos oot työtön ja äitis tienaa enemmän ku sinä niin nauti turvatusta toimeentulosta ja hyvästä äiti-lapsisuhteestasi.

Vierailija
2/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua noin vanha asuu äitinsä luona!? Vähänkö oot nolo. mä oon 15 ja oon muuttamass jo omilleni ku amikseen meen ens vuonna!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika syventää teidän suhdetta.

Vierailija
4/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi siellä kuin loisia yhteiskunnan tuilla omas kämpäs kun muutkin tekee niin.

Vierailija
5/5 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni on yli 40v poikamies, asuu äitinsä kanssa. Kyseinen mieshenkilö on työyhteisömme arvostettu jäsen ja tuli "vähän" puun takaa että äiti laittaa ruokaa ja muuta. Tosin huomattava ero on siinä, että onko esimies koskaan muuttanut pois vai onko palannut takaisin esim. äidin sairastuttua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi