Jos kuppikoko 75D, onko mielestäsi keskikokoinen vai suuri?
Kommentit (30)
kuppihan isonee kun ympärys isonee. 75d voipi olla kupiltaan sama koko ku 90b. mutta jos sua lämmittää niin isolta tuntuu.. =)
Itse olen lyhyt ja hoikka ja voi helvetti näitä daisareita (d70) :' (
Riippuu varmaan vastaajan koosta, minulla onkin A. :)
Itselläni samainen d 75 eikä tämä mikään suuri ole.
paidatkin on kokoa 36, näytän vain muodokkaalta! Olen tällainen luonnonoikku, pitkä ja hoikka mutta rintava!
katsopas joskus esim uimahallissa naista jolla esim AA tai A rinnat. etkö huomaa eroa?
Pari viikkoo sitten uimahallissa saunassa vieressä oli hyvin pienirintainen nainen ja mua alko itkettään, miten isolöhöläski tissi mä oon ja toinen kaunis pienirintainen.
eli mun mielestä D75 on suuri koko.
Mullakin kuppikoko 75D ja olen pitkä ja hoikka. Paidan koko yleensä 40. En oikein tajua miten joku saa isot rinnat ahdettua 36 kokoiseen paitaa.....?!?!?
koen kyllä omat rintani isoiksi, mutta riippuu se vähän liivistäkin. ja tuo jäntevyys on " pikkasen" kärsinyt imetyksien kanssa.
itse kyllä oisin kyllä hieman pienempiin ollut tyytyväinen, niin eivät olisi ihan niin riippuvaiset.
puolensa ja puolensa.
Olen 172 cm pitkä ja vyötäröltä hoikka, ehkä sillä on vaikutusta asiaan. Mulla on painoa 58 kiloa. t 12
Sillä ei ole mitää tekemistä ympäryksen kanssa =D
Kyllä se kuppikoko vaan suurenee kun ympärysmitta suurenee.
Mutta ei niillä SILTI ole tekemistä toistensa kanssa.
t: joku jolla oli bmi 20 sama kuppikoko kuin nyt, kun bmi on 40.
MUTTA koita silti tajuta että kuppi on rinnan koko ja sillä ei ole tekemistä ympärysmitan kanssa!
Voi kiesus, mitä pölvästejä!
Vierailija:
isommat munkit!
t: 25
Sama ero, kuin 75D:llä ja 85C:llä.
Jos sinulla on kahdet liivit. Toinen kokoa 75D ja toinen 85D. Aivan varmasti tässä jälkimmäisessä on myös isompi kuppi. Menkää kauppaan katsomaan jos ette todella muuten usko!!!
23
eikä nyt ole kyllä mikään mahdottoman suuri. 2:n raskauden myötä ja pitkien imetyskausien jälkeen ei vaan mene pienempi kuppikoko enää...