onkohan vaarallista? sydämen muljahtelu
Mulla on pari kuukautta ainakin iltaisin ollu jotain outoja rytmihäiriöitä. Sydän muljahtelee, rinta tärisee ja välillä sydän laukkaa. Nytkin, vaikka makaan sängyssä. Mikä ihme mua vaivaa? Oon 35 terve ja hoikka. Ei varmaan ees lääkäriaikaa varatessa ottais vakavasti. Apua?
Kommentit (8)
Miehellä on sama. On otettu verikokeet, EKG, rasituskokeet ja ultrattu mutta mitään vikaa ei löytynyt. Stressiperäistä lääkärin mukaan vaikka miehen mielestä ei kummemmin stressiä ole ollut.
Kyseiset muljahtelut ovat yleensä vaarattomia, mutta tämä palsta ei ole oikea paikka diagnoosin tekemiseen, vaan lääkärin vastaanotto
Lääkärissä sanoivat että on vaan päänsisäinen sairaus kun ei löytynyt mitään vikaa.
Stressi? Voi olla myös sydänvika. Ystävälläni sydän muljahteli ja dg oli SVT. Katetriablaatioon menossa lähikuukausina. Kannattaa käydä lääkärillä varmuuden vuoksi tuskin mitään menetätkään.
Mulla on ollu vuosia. En tiedä mistä johtuu.
Tuttua mullekin. Väsymys ja stressi pahentavat.
Onko sinulta otettu kilpirauhaskokeita?
Ei oo otettu mitän kokeita. Valvonut oon kohta kaksi vuotta huonosti nukkuvan lapsen takia. Stressiä ei oo pisaraakaan. Tää on vähän vaan pelottavaa ja ärsyttävää. Vuoroin sydän laukkaa ja hengittäesdä syvään tärisee koko rinta. Ihankun olis sammakko rinnassa. Ap