Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee raja kuinka paljon tosimies voi panostaa kosmetiikkaan?

Vierailija
14.10.2021 |

Kävin tapailemani miehen vessassa ensi kertaa ja hänellä oli kuusi eri partavettä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies katselee kun hevoset paskantaa. Eikä jumalauta käytä mitään kosmetiikkaa.

Vierailija
2/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosimiehuus mitataan ihan muissa asioissa kuin kosmetiikan käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosimiehuus mitataan ihan muissa asioissa kuin kosmetiikan käytössä.

Et haluaisi miestä joka sijoittaa enemmän omaan kauneuteensa kuin sinun.

Vierailija
4/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna ja suihkushampoo. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
5/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku homo se on. Mulla on vaan hammastahna, deodorantti ja 3 in 1 saippuashampoo. Muuta ei mies tartte.

Vierailija
6/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään turhamaista puleeraajaa kyllä katselisi. Hygieniatuotteet, kosteusvoide jos nahkaa joskus kiristelee, hiusten muotoilutuotteet... Siinäpä ne.

Vierailija
7/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti ja suihkusaippua + hiusten pesuun jotain jos ei kuulu tuohon suihkusaippuaan. Siinä kaikki, kosteusvoidetta voi olla jos iho kuivaa mutta ei oikein kuulu enää tosimiesosastolle.

Vierailija
8/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku homo se on. Mulla on vaan hammastahna, deodorantti ja 3 in 1 saippuashampoo. Muuta ei mies tartte.

Ei tarvitse naisetkaan.

Vierailija
9/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse naisetkaan.

Naiset tarvitsevat meikkiä ja hajuvettä koska ne on rumia ja haisee pahalle

Vierailija
10/19 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö kätesi sillä suihkusaippualla?

Vierailija
11/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei lähde pesemälläkään.

Vierailija
12/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on goatee parta ja pukeutuu army kundi tyyppisiin asukokonaisuuksiin niin silloin voi myös meikata.

Vierailija
13/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään miestä, joka käyttäisi partavettä.

En muutenkaan tykkään hajuista, en miehillä enkä naisilla, joten tuo mies ei olisi minun valintani. Itseään saa ehdottomasti hoitaa kyllä muuten.

Vierailija
14/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos on goatee parta ja pukeutuu army kundi tyyppisiin asukokonaisuuksiin niin silloin voi myös meikata.

Näin se vain on! Kevyt meikki näyttää ihanalta miehekkäällä miehellä ja vie huomion pois leveistä lanteista ja miestisuista.

Vierailija
15/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano David on ihana.

Vierailija
16/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kaikki on ulkoiseen käyttöön?

Vierailija
17/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää hampaidenhoitoon hammasharjaa, hammastahnaa, hammaslankaa ja suuvettä. Putsaa korvansa vanupuikoilla. Leikkaa kyntensä leikkureilla. Parran ajaa joko koneella tai höylällä, höylän kanssa käyttää partavaahtoa. Suihkussa peseytyy hajusteettomalla pesunesteellä, suihkusaippualla ja shampoolla. Käyttää deodoranttia. Harjaa hiukset. Omistaa yhden naamarasvan, mutta ei taida käyttää sitä. Käsirasvaa laittaa iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Kaksi miestentuoksua (eau de toilette) omistaa, mutta niitä ei käytä ku joskus ihan vaan harvoin. Tuoksuu mun mielestä aina hyvältä, paitsi krapulassa.

Vierailija
18/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodorantti ja suihkusaippua + hiusten pesuun jotain jos ei kuulu tuohon suihkusaippuaan. Siinä kaikki, kosteusvoidetta voi olla jos iho kuivaa mutta ei oikein kuulu enää tosimiesosastolle.

Jokaisen suomalaisen kosmetiikkaan pitäisi kuulua aurinkovoide suojakertoimella 50. Surullista, että ihmiset hankkivat tietämättään ihosyövän, jota sitten hoidetaan kalliisti verovaroilla. Lähes kaikki suomalaiset ovat vaaleaihoisia, vain tummaihoinen (musta) voi selviytyä ilman aurinkovoidetta.

Vierailija
19/19 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei kuulu olla partaa! Ihmetyttää näiden pujopartaisten miesten äidit, eivätkö he sano pojilleen, että nyt parta pois tai kotiin ei ole tulemista. Mikään ei vastenmielisempää kuin likainen parta ja tällaiset miehet jäävät ilman naista tai sitten nainen on samanlainen ruokkoamaton haisuli.

Miehessä tulee olla tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi