Siis olen surua täynnä taas kun uskalsin ihmisiin ottaa yhteyttä.
Olen vuoden aikana monille tutuille laittanut viestiä että nähdään taas diiba daaba. Ei mitään vastausta.
Suomessa ollaan niin kovia tykkämään ja puhumaan aivan tyhjää et kuinka oot mahtava tyyppi. Sitten kun itse haluu tutustua enemmän niin ei vastausta.
Miksi ei ulkomailla ole näitä ongelmia? Minulla on aika kansainvälinen verkosto ja yksikään muualta tullut ei ole yhtä nihkeä kuin suomalainen.
Miksi?
Kommentit (9)
Tosi nihkeetä on. En enää itsekään arvosta seuraa kun on tottunut olemaan yksin.
Suomalaiset eivät halua toisia ihmisiä pilaamaan yksinäisyyttään. Ei mitään henkilökohtaista
Onko kenties niin että muistavat sinut kun tarvitsevat jotain. Täällä meinaan sama tilanne mutta enpä vastaa minäkään heille enää mitään.
Joo mä en kans enää kerro kuulumisia kuin kasvotusten - mitä sitä omaa elämäänsä juoruilijoille jakamaan vaan koska niitä kiinnostaa meneekö hyvin vai loistavasti, vai kenties jotain kauheeta....
Joku sinussa on vikana tai olet jotenkin loukannut ihmisiä jos et saa vastausta viesteihin
Siis mulla ei riittäis sydäntä olla vastaamatta.
Suomalainen tulee neljältä töistä ja möröttää kotona ja yhdeksältä nukkuun.
Jotain mielikuvitusta nyt näihin provoihin.
Ihmiset on väsynyt ja stressissä. Jos vielä lapset ja kotihommat.. älä ota henkilökohtaisesti. Suomalaiset myös enemmän introverttejä.