Lue keskustelun säännöt.
Voiko yli kolmekymppinen mies haluta tyttöystävää parikymppisestä?
12.12.2014 |
Tunnen yhden kiinnostavan miehen arkielämän ympyröistä. Olin pitkään luullut sitä nuoremmaksi, mutta sain muutama viikko sitten tietää miehen oikean iän, joka on yli kolmekymmentä. Ollaan juteltu joitakin kertoja, se on ihana mies. Mut mua kiinnostais, että voiko yli kolmekymppinen mies haluta kunnollista parisuhdetta parikymppisen kanssa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:31"]
Mä olen nyt viime aikoina miettinyt tätä asiaa paljon. Että miten joku +30v voi olla suhteessa parikymppisen kanssa. Mun kaikki työkaverit on parikymppisiä (itse olen siis yli 30v) ja vaikka he ovat "päällisin puolin" hyviä tyyppejä ja ihan fiksuja, niin heti kun heihin on tutustunut paremmin, niin melko kakaroita vielä ovat. Loppu viikosta tuntuu aina, että on kuukauden edestä saanut taas lapsellisuutta osakseen ja että onneksi on viikonloppu! Elämänkokemuksen puute heijastuu niin selvästi sieltä rivien välistä, että en mä itse vaan millään voisi alkaa suhteeseen niin paljon nuoremman kanssa.
[/quote]
Huvittavaa. En itse edes suuremmin odota viikonloppuja ja olen 25v. Äitini 50v taas odottaa viikonloppuja koko ajan, maanantaisin jo laskee, että enää neljä pv jne..
[/quote]
Onk sekin teinien kanssa samassa työpaikassa?
[/quote]
Ei oo, ihan yli kolmekymppisten kanssa työskentelee.