Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli kolmekymppinen mies haluta tyttöystävää parikymppisestä?

Vierailija
12.12.2014 |

Tunnen yhden kiinnostavan miehen arkielämän ympyröistä. Olin pitkään luullut sitä nuoremmaksi, mutta sain muutama viikko sitten tietää miehen oikean iän, joka on yli kolmekymmentä. Ollaan juteltu joitakin kertoja, se on ihana mies. Mut mua kiinnostais, että voiko yli kolmekymppinen mies haluta kunnollista parisuhdetta parikymppisen kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:07"]

Joko itse olen lapsellinen, tai sitten tyttöystäväni on kypsä. Hyvin ollaan tultu toimeen joka tapauksessa. M33

[/quote]

Miten tutustuitte?

ap

[/quote]

Yhteisen kaverin kautta.

Vierailija
2/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko itse olen lapsellinen, tai sitten tyttöystäväni on kypsä. Hyvin ollaan tultu toimeen joka tapauksessa. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Miten tutustuitte?

ap

Vierailija
4/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on aika lapsellisia läpi elämän, joten kyllä varmaan.

Vierailija
5/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi. :)

Vierailija
6/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Miten sen tunnistaa kolmekymppisestä miehestä, että se on tosissaan liikkeellä?

ap

Vierailija
7/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Miten sen tunnistaa kolmekymppisestä miehestä, että se on tosissaan liikkeellä?

ap

[/quote]

No tulee näyttäytymään kotonasi ja esittelee sut läheisilleen.

Sen pitäis soittaa kelloja jos sen aiemmatkin naisystävät on olleet nuoria. Jos taas nyt on ihastunut nuorempaan, ja aiemmin on ollut ikäistensä kanssa, niin kuulostaa terveellä pohjalla olevalta suhteelta.

Vierailija
8/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Nuori liha on miesten mielestä sitä parasta :D Veljeni on 31-vuotias ja avovaimonsa 22, henkisesti ovat ihan samalla tasolla ;)

Vierailija
9/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ehkä aikanaan halutuin mies, Elvis, valkkasi tosi paljon itseään nuoremman naisen vaimokseen, ja hänellä todellakin oli varaa mistä valita...

Vierailija
10/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:27"]

Maailman ehkä aikanaan halutuin mies, Elvis, valkkasi tosi paljon itseään nuoremman naisen vaimokseen, ja hänellä todellakin oli varaa mistä valita...

[/quote]

Samoin JFK taisi tehdä. 1900-luvun tavoitelluimmat miehet siinä.

Vierailija
11/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt viime aikoina miettinyt tätä asiaa paljon. Että miten joku +30v voi olla suhteessa parikymppisen kanssa. Mun kaikki työkaverit on parikymppisiä (itse olen siis yli 30v) ja vaikka he ovat "päällisin puolin" hyviä tyyppejä ja ihan fiksuja, niin heti kun heihin on tutustunut paremmin, niin melko kakaroita vielä ovat. Loppu viikosta tuntuu aina, että on kuukauden edestä saanut taas lapsellisuutta osakseen ja että onneksi on viikonloppu! Elämänkokemuksen puute heijastuu niin selvästi sieltä rivien välistä, että en mä itse vaan millään voisi alkaa suhteeseen niin paljon nuoremman kanssa.

Vierailija
12/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:31"]

Mä olen nyt viime aikoina miettinyt tätä asiaa paljon. Että miten joku +30v voi olla suhteessa parikymppisen kanssa. Mun kaikki työkaverit on parikymppisiä (itse olen siis yli 30v) ja vaikka he ovat "päällisin puolin" hyviä tyyppejä ja ihan fiksuja, niin heti kun heihin on tutustunut paremmin, niin melko kakaroita vielä ovat. Loppu viikosta tuntuu aina, että on kuukauden edestä saanut taas lapsellisuutta osakseen ja että onneksi on viikonloppu! Elämänkokemuksen puute heijastuu niin selvästi sieltä rivien välistä, että en mä itse vaan millään voisi alkaa suhteeseen niin paljon nuoremman kanssa.

[/quote]

Parikymppisillä on parempi kroppa kuin kolmekymppisillä. There.

Vierailija
13/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa.

Vierailija
14/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tälläkin hetkellä. :) T: Mies

Vierailija
15/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Huvittavaa. En itse edes suuremmin odota viikonloppuja ja olen 25v. Äitini 50v taas odottaa viikonloppuja koko ajan, maanantaisin jo laskee, että enää neljä pv jne..

Vierailija
16/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kolmikymppinen haluaa parikymppisen naisen helluksi. Parikymppisenä seukkasin muijan kanssa,joka oli ollut suhteessa juurikin kymmenisen vuotta vamhempien kanssa. Yhtä lapsellisilta kuullostivat kuin itse olin siinä iässä. Tässä vaiheessa kun on itse 31 tuntuu naurettavalta ajatukselta että alkais parikymppisen penikan kanssa seukkailemaan.

Vierailija
17/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:40"]

[/quote]

Huvittavaa. En itse edes suuremmin odota viikonloppuja ja olen 25v. Äitini 50v taas odottaa viikonloppuja koko ajan, maanantaisin jo laskee, että enää neljä pv jne..

[/quote]

Onk sekin teinien kanssa samassa työpaikassa?

Vierailija
18/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikki ei ole puolisonsa kanssa syvällisesti, vaan enemmän kaveripohjalta.

Vierailija
19/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:37"]

[/quote]

Parikymppisillä on parempi kroppa kuin kolmekymppisillä. There.

[/quote]

Paitsi, ettei aina ihan niinkään.

Vierailija
20/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sen ikäsekopään yksi monista avauksista. Tuollaisessa ikäerossa ei ole mitään ihmeellistä ja jos olet se ikäsekopää joka jauhaa täällä pakkomielteenomaisesti asiasta, niin yritä oikeasti päästä jo yli jostain kokemastasi asiasta, mene eteenpäin. Et tee muuta kuin itsellesi hallaa katkeroitumisellasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä