Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty edelleenkään käsittämään tätä Freddy farkku villitystä :D

Vierailija
12.12.2014 |

Oon sitten varmaan kalkkis, mutta minusta tuo näyttää oikeasti aika kamalalle ja vähän koomisellekin. :D

Ymmärsin jopa legginssit ja minusta ne ovat ihan ok vaatetus pitkän paidan kanssa kesähelteissä, mutta nämä pyllyä push-uppaavat housut... :D Käyttääkö joku oikeasti noita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kans samaa mieltä, onhan se hassua kun heti huomaa että kohotuspöksyt päällä :D

Vierailija
2/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ja yleensä niiden käyttäjät ovat persjalkaisia. Ei näytä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi omista asioistas :D ja tästäkin on keskusteltu jo hemmetin paaaaaljon..
Mä käytän Freddyjä, koska ne tuntuu ihanalta päällä, on joudtavat ja legginsimäiset, eikä ne valu ja perseväli ei näy (joudun töissä kyykistelemään usein). Ei tosiaan haittaa, jos joku käyttää Freddyjä, tai vaikka jotain kirkkaan keltasia housuja :D who cares? ymmärrän kyllä, että osa käyttää niitä just sen pepun korostamiseen, mutta itsellä ne on lähinnä mukavuuden takia. Parhaat housut ikinä!
Miksi pitää aina haukkua muiden valintoja?

Vierailija
4/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kenelläkään nähnyt semmosia

Vierailija
5/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikilla lörpähtäneen näköiset vai onko ne vaan liian isot.
Sopii mun mielestä kuntosalin työntekijälle, muuta en keksi.

Vierailija
6/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauska että monet kirjottaa että ostaneet vaan siksi kun mistään ei löydä mukavempiahousuja... Alle 80 eurolla? Sanokaa vain suoraan että ostatte ne perse-pushuppien vuoksi :)))

Vierailija
7/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseen näköistä :D Mitä olen livenä nähnyt, niin aluksi selkä menee suoraan alas, sitten freddyt tekee lähes kulmikkaan pepun ja alakroppa jatkuu suorana alaspäin :D Ihankuin olisi täytettä, pepputyynyt tms, vaikka se leikkaus pakottaa pepun sellaiseksi.

Kalkkis en vielä ikäni puolesta ole, enkä kateellinen, koska mun peppu ei jää vaatteiden mukana lattialle :D Olen kyykännyt päälle 2v aktiivisesti useamman kerran viikossa (joo, pidän myös lepopäiviä) - ja se näkyy.

t. 16v

Vierailija
8/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä aika pahan näköiset, kuvissa ainakin. Livenä en ole vielä sellaisia todistanut.

Vierailija
9/9 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset