Mikä ois hyvä parin euron synttärilahja:)
Kommentit (29)
Oma pökäle. Sen voi laittaa lasipurkkiin ja koristella kauniilla lahjanarulla.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:55"]- Heijastin! Aivan loistava (pun!) lahja. Kertoo välittämisestä mutta on halpa.
- Joku kukka?
- Suklaata
- Sukat
- Muki (tylsä)
- Joulukahvia, pähkinöitä, teetä yms.
- Kalenteri (kirjakaupasta voi ostaa sellaisen seinäjulisteen jossa on koko vuosi)
- Saippuaa
- Joku tuoksupussukka
- Avaimenperä
- Kynä (laadukas kynä)
- Omena kauniisti paketoituna
[/quote]
Omena kauniisti paketoituna!:DD
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:55"]- Heijastin! Aivan loistava (pun!) lahja. Kertoo välittämisestä mutta on halpa. - Joku kukka? - Suklaata - Sukat - Muki (tylsä) - Joulukahvia, pähkinöitä, teetä yms. - Kalenteri (kirjakaupasta voi ostaa sellaisen seinäjulisteen jossa on koko vuosi) - Saippuaa - Joku tuoksupussukka - Avaimenperä - Kynä (laadukas kynä) - Omena kauniisti paketoituna [/quote] Omena kauniisti paketoituna!:DD
[/quote]
Minä annan kaikille perheenjäsenilleni joululahjaksi omenan. Kauniisti paketoituna tietysti.
Jotain hyvää irtoteetä ja itse tehtyjä pikkuleipiä kauniisti pakattuna.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:11"]
Jotain hyvää irtoteetä ja itse tehtyjä pikkuleipiä kauniisti pakattuna.
[/quote]
Miten olisi kerran käytetty teepussi ja pikkuleipä josta on nakerrettu vain vähän yhtä kulmaa?
Vuolet koivusta dildon ja hiot kunnolla ettei pistele!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:20"]Vuolet koivusta dildon ja hiot kunnolla ettei pistele!
[/quote]
Niin ja annat sen jouluaattona perheen olohuoneessa niin että sanot mummolle että silmät kiinni ja suu auki! Ja työnnät koivudildon hänen suuhunsa! On siinä perheellä naurussa pidättelemistä!
Sellaiset oikeat kynttilät, joiden sisällä on led valo. Ne on tosi nättejä ja jouluisia. Samoin ne enkelikellokynttilät.
Bollinge