Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukea sitä tarvitseville äideille

Vierailija
04.12.2014 |

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleeni, että onko olemassa minkäänlaista esim. nettisivustoa missä olisi vaikkapa listattuna vapaaehtoisia henkilöitä antamaan tukea äideille tai isille jotka sitä lapsi arjessa tarvitsisivat?

Itse en tuen tarpeessa ole mutta 3 pienen lapsen äitinä tiedän, että varsinkin vauva-arki voi joskus olla todella raskasta ja ehkä kynnys avun/tuen hakemiseen olisi pienempi jos olisi olemassa mahdollisuus hakea sitä joltakin samassa tilanteessa olevalta/ saman kokeneelta yksityishenkilöltä?
Jo pelkästään juttuseura jonkun ymmärtäväisen ja auttavan henkilön kanssa varmasti auttaisi monen väsyneen äidin taikka isän oloa.

Itse olisin ainakin enemmän kuin mielelläni valmis auttamaan jotakuta tälläisessä tilanteessa!
Meille olet tervettullut tulemaan tai voin vaikka tulla kylään siivoamaan/tekemään ruokaa ja jutustelemaan.
Omat lapseni ovat 4, 3 ja muutaman kk ikäisiä ja tutustuisivat mielellään uusiin kavereihin.
Meillä on pihaa missä lapsilla on tilaa temmeltää ja jos joku tarvitsee itkuisen vauvan kanssa apua niin rautahermoinen mamma täälä kyllä jaksaa pientä hoivata niin saisi väsynyt vanhempi ottaa kunnon tirsat :)

Itse asumme Vaasan alueella joten jos joku väsynyt mamma/iskä tämän lukee ja tuntuisi sellaiselta avulta jota olisit vailla niin laittakaa tähän sähköpostia vaikka niin ollaan yhteyksissä :)

Jos jossain muuallapäin suomea on vastaavanlaista apua mielellään tarjoavia niin voisi varmaankin myös tänne ilmoittaa halustansa auttaa?
Täälä kuitenkin aika paljon on näitä etenkin väsyneiden äitien avunpyyntöjä joten ehkä joku voisi tämmöisestä sitä kaipaamaansa tukea saada?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla