Kylläpäs korkea otsaiset naiset näyttävät huvittavilta
Kommentit (56)
Kaikki söpö eläinkunnassa ja lapsissa perustuu pyöreään isoon otsaan, se herättää hellimishalun tutkimusten mukaan. Matala otsa taas tekee tyhmän vaikutelman kertoo tiede, vaikkei henkilö olisikaan tyhmä. Tosiasioita kun kerjäsit.
Vierailija kirjoitti:
Korkeaotsaiset naiset? Oletko AP nähnyt jotain alieneita?
Joku läski on kateellinen taas jollekin mallinnäköiselle naiselle.
Hei ap! Olen nainen, minulla on korkea otsa ja ohut tukka. Mutta tiedätkö mitä? En ole koskaan kärsinyt kummastakaan.
Minä olen rakastettu ja elän täyttä elämää, otsa iloisesti mukana keikkuen. Toivottavasti myös sinulla on elämässäsi iloa ja muutakin sisältöä kuin toisten otsat ja niiden korkeus.
Eihän Martinalla edes ole korkea otsa, mut katsokaapa Sara Parikkaa...
Sit kun siinä oudossa otsassa on vielä omituisiksi muotoillut ja meikatut kulmakarvat!
Onhan noita matalaotsaisiakin missejä ollut kuten Päivi Uitto, Pirkko Mannola, ja nyt tämä Unkurin tyttö, ihan söpöjä mutta eivät suurenluokan kaunottaria kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No entäs pitkäkaulaiset? Ne ei näytä edes ihmisiltä.
Moni pitää malleja ja balettitanssijoita kauneimpina ihmisinä, mutta makunsa kullakin. Mikäköhän pulska sikaniska siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Sit kun siinä oudossa otsassa on vielä omituisiksi muotoillut ja meikatut kulmakarvat!
Martinalla on omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinalla on omat.
En nyt puhu jostain Martinasta? Vaan yleisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on ihan omat kulmat kuule. Oletpa sinä kitkerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Monilla on luonnostaan kynällä piirretyt mustat kulmat, esim. Angry birdillä.
Laitappa kuva omasta naamastas ja kropastas ap, eiköhän me löydetä siitä jotain morkattavaa. Vai eikö kuulosta kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Martinalla edes ole korkea otsa, mut katsokaapa Sara Parikkaa...
Olipa viehko ja söpö nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Monilla on luonnostaan kynällä piirretyt mustat kulmat, esim. Angry birdillä.
Monilla suomalaisilla on kyllä tummat kulmat ja ihan omat, jopa vaaleatukkaisillakin joskus.
Ap voisi opetella ensin kirjoittamaan :D
Se oli ennen kuin tiedettiin, mikä on vesipää.