kuumeinen olo viikko rokotteesta
Rokotteesta on viikko. Nyt vähän kuumeinen olo ja rokotekainalo on kipeä. Johtuukohan rokotteesta vai voinko olla sairastunut?
Kommentit (28)
Mulla siis sellainen kuumeinen olo, mutta ihan normaalilämpö, kun mittasin eli ei kuumetta. Vilunväristyksiä yms. Lisäksi tosiaan rokotekainalo kipeä.
ap
Aika selkeät ohjeet rokottaessa annettiin.
Mulla ja tuntemillani oireita saaneilla oireet tuli ja meni vuorokaudessa. Jos kestää kauemmin kuin 3 päivää, testiin, koska voi olla korona tai muu kuumetauti..
Vierailija kirjoitti:
Mulla siis sellainen kuumeinen olo, mutta ihan normaalilämpö, kun mittasin eli ei kuumetta. Vilunväristyksiä yms. Lisäksi tosiaan rokotekainalo kipeä.
ap
Luultavasti rokotteen vaikutuksia, pitäis mennä ohi muutamassa päivässä.
Mutta jos alkaa tulla enemmän flunssaoireita, sitten voi olla kyseessä ihan arkisesti se syysflunssa. Kainalo-oire toki suuremmalla varmuudella rokotteesta. Nehän voivat tulla päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeät ohjeet rokottaessa annettiin.
Mulla ja tuntemillani oireita saaneilla oireet tuli ja meni vuorokaudessa. Jos kestää kauemmin kuin 3 päivää, testiin, koska voi olla korona tai muu kuumetauti..
Älä viitsi jankuttaa enää. Kun se on se 6 viikkoa jonka sisällä oireita voi tulla, vaikka sulla ja sun kummin kaimalla ei tullutkaan.
Rokotehaittoja voi ilmetä loppuelämän. Varmaan kiva odotella.
Vierailija kirjoitti:
Rokotehaittoja voi ilmetä loppuelämän. Varmaan kiva odotella.
Voi kuule enemmän haittoja on tullut sairauksista. Tämä on fakta.
Kaksi rokotusta eikä mitään oireita. Toka rokotuksen jälkeen lähdin seuraavana aamuna matkalle ja ajoin 1000 km. sen päivän aikana. Ei tuntunut väsymyksenä vaikka olen ikäihminen ja nainen.
Tutkimustiedon mukaan oireita voi tulla 6 viikon sisällä. Eli voi tulla kuumetta vielä viikon jälkeen.
Syysflunssia on todella liikkeellä, mutta ne eivät yleensä turvota kainaloa.