Jatka lausetta! "Sanon nyt suoraan..." nyt puhutaan suut puhtaaksi.
Sanon nyt suoraan, että liian harvoin näkee tarjottavan enää vanhaa kunnon maitokiisseliä.
Kommentit (47)
Sanon nyt suoraan, että rakastamani ihminen kohtelee minua huonosti: tuli minulle täysin yllättäen, että tämä henkilö kiertelee totuutta, jättää asioita kertomatta, ja vielä suuteli nähteni tuhannen kännissä toista, kun tuo toinen tuli hänen kaulaansa ja tarjoutui suudeltavaksi, ja sanon myös suoraan, että stalkkaan, onko heillä selkäni takana jotakin meneillään. Minulle vakuuttelee katuvansa ja ihmettelee, mitä siinä tapahtui, mutta en pääse tästä äkisti tulleesta ahdistuksesta yli, että koen itseni petetyksi.
Sanon nyt suoraan että antakaa kusipäille potkut elämästänne, ei ne muuten lähde.
Sanon nyt suoraan, että en yksinkertaisesti kestä sitä, että taas tulee pimeää ja kaamosta.
Sanon nyt suoraan, että mielenosoittamisesi on turhaa, sillä minäkään en pidä sinusta. Olen sinulle mukava silkasta kohteliaisuudesta, ja toivoisin sinun kykenevän samaan. Emme ole kavereita eikä meistä sellaisia tule, mutta olemme molemmat aikuisia ja toivoisin sulta sen mukaista käytöstä.
Sanon nyt suoraan, että odotan kauhulla Joulua.
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt suoraan, että mielenosoittamisesi on turhaa, sillä minäkään en pidä sinusta. Olen sinulle mukava silkasta kohteliaisuudesta, ja toivoisin sinun kykenevän samaan. Emme ole kavereita eikä meistä sellaisia tule, mutta olemme molemmat aikuisia ja toivoisin sulta sen mukaista käytöstä.
Sanon nyt suoraan, että ei kannata pitää toivoa liian korkealla. Nämä ei ikinä opi!
Onpa ruma keskustelun aihe ja haukkua Sanna Marinia täällä keskustelu palstalla aina? Mutta toivon näille ihmisille, joiden elämän tarkoitus on ehkä sitä, kun haukkuu muita, niin saako itselle siitä mitään? En ymmärrä tätä negatiivista ja vihamielistä kulttuuria enää lainkaan. Jos ei halua korjata omaa elämää, niin toki syyllinen tai syylliset siihen aina löytyy. Mutta ei lainkaan katsota siihen omaan peiliin. Miten sinä ap tai te muut korjaa varmasti tilanteet? Teidän pitäisi ryhtyä poliitikoiksi, jos se on niin helppo ammatti, olla siis kaikkien arvosteltavana. En yhdy itsekkään kaikkien poliitikkojen päätöksiin, mutta jos ei miellytä, niin teen siitä kansalaisaloitteen, enkä valita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ruma keskustelun aihe ja haukkua Sanna Marinia täällä keskustelu palstalla aina? Mutta toivon näille ihmisille, joiden elämän tarkoitus on ehkä sitä, kun haukkuu muita, niin saako itselle siitä mitään? En ymmärrä tätä negatiivista ja vihamielistä kulttuuria enää lainkaan. Jos ei halua korjata omaa elämää, niin toki syyllinen tai syylliset siihen aina löytyy. Mutta ei lainkaan katsota siihen omaan peiliin. Miten sinä ap tai te muut korjaa varmasti tilanteet? Teidän pitäisi ryhtyä poliitikoiksi, jos se on niin helppo ammatti, olla siis kaikkien arvosteltavana. En yhdy itsekkään kaikkien poliitikkojen päätöksiin, mutta jos ei miellytä, niin teen siitä kansalaisaloitteen, enkä valita täällä.
Vai sellaista sanoit suoraan!
Minä sanon suoraan etten pidä itseäni niin tärkeänä, että Marinin Sannaa kiinnostaa mieltymykseni maitokiisseliin. Politiikoista on tapana tehä ihan pilakuviakin ja muistatko sarjan nimeltä Itsevaltiaat? Emme elä Pohjois-Koreassa. Ap
Sanon nyt suoraan että aion katsoa veitolan ohjelman ja esittää etten katsonut
Sanon nyt leikkauksista tyrmistyneelle kulttuuriväelle suoraan, että niitä ostotukilehtiä ei kukaan lue kirjastossa. Joskus voi leikatakin. Mutta ostotukikirjat ovat tarpeellisia.
Sanon nyt suoraan että juustohöylää tämä hallitus pelkää liikaakin
Sanon nyt suoraan, että kaikkien aikuisten pitää annsaita itse leipänsä eikä odottaa, että joku elättää.
Että en olisi ikinä uskonut että voit olla noin välinpitämätön tyyppi.
Sanon nyt seuraan, että vaaleihin mennessä kaikki on unohtaneet tämänkin ja suu auki repsattaen jälleen kansa raapustaa demareiden äänestynumeroita lipukkeeseen.
Sanon nyt suoraan, että perspano tuntuu niin hyvältä, että kaikkien tulisi sitä harrastaa.
Sanon nyt suoraan, että viisikymppisen naisen elämä on vallan mainiota, vaikka täällä jatkuvasti muuta halutaan esittää.
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt suoraan. Nykyään ei enää tehdä kunnon musiikkia. NII
Sanon nyt suoraan, että olen samaa mieltä ja olin tulossa kirjoittamaan samaa. Tosin on poikkeuksiakin.
Sanon nyt suoraan. En koskaan enää äänestä vihreitä, sen kannabis myönteisyyden takia.
Sanon nyt suoraan. Nykyään ei enää tehdä kunnon musiikkia. NII