Mieheni on suntio. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:58"]Ei ehkä kannattais kertoo noin tarkkoja yksityiskohtia. Tunnistin tyypin. [/quote] Tunnetko mieheni?
[/quote]
Tunnen, mut en kerro mistä..
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:58"]Ei ehkä kannattais kertoo noin tarkkoja yksityiskohtia. Tunnistin tyypin. [/quote] Tunnetko mieheni?
[/quote]
Tunnen, mut en kerro mistä..
[/quote]
Ootko sä se vihreäsilmäinen typy sieltä Evin discosta?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:55"]Onko miehesi kova panemaan? :P
[/quote]
On! Nimittäin virsinumeroita tauluun! Muahahahha!
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:56"]Asutteko Siuntiossa?
[/quote]
Ei, vaan Jepualla.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:05"]Onko miehesi uskovainen?
[/quote]
Körtti, entinen hellari.
Miten suntioksi pääsee? onko siihen joku koulutus? Olen joskus miettinyt, että haluaisin olla suntio! :)
Minkälaiset oli miehesi työpaikan pikkujoulut?
Eikö ne nykyään oon seurakuntavahtimestareita?
Kiinnostaa mitä AP perjantai-iltana siellä näpyttelee. Huuteleeko pappismiehelleen näitä kyssäreitä olan takaa? Totuushan on, että mieheni on DI mutten ymmärrä insinöörien touhuista itse mitään vaikka sellainen on siippana. Eikä hän totisesti minun työstäni artesaanina. Eli kysytkö AP todellakin mieheltäsi nettipalstalla esiin tulleita asioita, vai luuletko että jonkun lähipiirissäsi olevan ammattitaito on tarttunut sinuunkin?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:05"]
Kiinnostaa mitä AP perjantai-iltana siellä näpyttelee. Huuteleeko pappismiehelleen näitä kyssäreitä olan takaa? Totuushan on, että mieheni on DI mutten ymmärrä insinöörien touhuista itse mitään vaikka sellainen on siippana. Eikä hän totisesti minun työstäni artesaanina. Eli kysytkö AP todellakin mieheltäsi nettipalstalla esiin tulleita asioita, vai luuletko että jonkun lähipiirissäsi olevan ammattitaito on tarttunut sinuunkin?
[/quote]
Suntio on kyllä aika lailla eri asia kuin pappi...isäni oli 60-70-luvulla suntio ja hänen tehtäviinsä kuului mm. lämmittää kirkko, soittaa kirkonkellot ja kerätä kolehti sekä meillä säilytettiin ruumishuoneen avaimia. Nykyään ei suntio lämmitä kirkkoa tai soita kelloja, kun molemmat hoituu nykyaikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:04"]Oma näkemyksesi uskonnon suhteen?
[/quote]
Kaikkea kannatta kokeilla, paitsi mummoaan ja kansantanhuja.