Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarjassa erittäin ärsyttäviä sanontoja: "Tehdä uraa"

Vierailija
14.10.2021 |

Mitä tuolla oikein tarkoitetaan?

Henkilön huomio on vain urakehityksessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö tekee töitä 110% antaumuksella, jotta pääsisi korkeille palkoille. Lopputuloksena burn out parin vuoden jälkeen.

Vierailija
2/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ärsyttävämpi on joskus naisten treffiprofiileissa:

"haluan tukea miestä urallaan"

Eli suomennettuna= Olen laiska nainen enkä jaksa itse käydä töissä joten sanon näin jotta voisin jäädä kotiin laiskottelemaan kun mies käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole juuri nyt kiinnostunut tapailemaan sinua tai ketään muutakaan, koska haluan keskittyä tekemään uraa"

"Ensin teen uraa 35-vuotiaaksi, sitten on parisuhteen ja vauvan aika"

"Teen uraa, teen vauvan, teen talon, teen konkurssin, teen itzarin"

Vierailija
4/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetin ihmeellinen maailma

Juurikin näin 

Vierailija
5/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomennettuna= Olen laiska nainen enkä jaksa itse käydä töissä joten sanon näin jotta voisin jäädä kotiin laiskottelemaan kun mies käy töissä.

Tai olen helposti huijattava nainen, joka jätetään kotiin lasten kanssa. Ja kappas mies saakin kätevän taloudellisen vallan suhteessa ja naisen arvoton työ nähdään vain laiskotteluna. Muutaman vuoden päästä uusi nainen kainaloon ja vanha puille paljaille. CV:ssä ammottavan aukon takia pääsee ehkä Ärrän tädiksi.

Vierailija
6/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puuseppä tai metalliseppä kaivertaa jotain uraa johonkin?

Vierailija
7/8 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen sen niin, että työskentelee alalla jossa on mahdollista saada parempaa palkkaa ja esim. saada korkeampi titteli työssään ( ja monipuolisempia työtehtäviä)

Omalla alallani ei oikein onnistu

Vierailija
8/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olen helposti huijattava nainen, joka jätetään kotiin lasten kanssa. Ja kappas mies saakin kätevän taloudellisen vallan suhteessa ja naisen arvoton työ nähdään vain laiskotteluna. Muutaman vuoden päästä uusi nainen kainaloon ja vanha puille paljaille. CV:ssä ammottavan aukon takia pääsee ehkä Ärrän tädiksi.

Sen takia onkin nykyään tärkeänä, että myös isä voi jäädä osalle hoitovapaata, ja että lapset laitetaan pieninä hoitoon. Jotta molemmat vanhemmat saavat kunnon työn ja kunnon eläkkeen sitten joskus, eikä nainen ole miehen rahankäytön (vallankäytön) alla! Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt!