Oletko mielestäsi kaunis?
Vastaa rehellisesti kyllä tai ei. Nimettömänä saat vastata, joten ei tarvitse muokata vastausta sillä perusteella mitä ihmiset siitä ajattelisivat.
Kommentit (21)
Mikään huippukaunis en ole, mutta ei ole ylipainoa tai mitään muutakaan erityistä ulkonäköongelmaa, niin sanoisin että niukasti kallistuu kauniin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
En ole, vaan ruma ikisinkku hylkiö.
N40
Niin minäkin.
Myös N40
Vierailija kirjoitti:
Mikään huippukaunis en ole, mutta ei ole ylipainoa tai mitään muutakaan erityistä ulkonäköongelmaa, niin sanoisin että niukasti kallistuu kauniin puolelle.
Minulla on ylipainoa ja minua on aina pidetty kauniina.
Olen aina ollut kaunis ja aion olla sitä loppuun asti :D. Ja nyt rakastuneena oikein hehkun!
N48
Olen mieluummin älykäs kuin kaunis, vaikkei siitä kauneudestakaan mitään haittaa ole. Sitä en ymmärrä, miksi nykyään kauniitkin ihmiset pilaavat ulkonäkönsä keinotekoisella muokkauksella ja kaikki yrittävät näyttää samalta.
Pidän itseäni todella kauniina. Muut voivat olla erimieltä asiasta. Saisin monet miehet, jos alkaisin liehittelemään.
Jos päästäisin seksuaalisuuteni oikein valloilleen, voisin olla viehättävä.
Olen pitänyt itseäni murrosiästä asti rumana. Olen jollain tapaa ihan katkera ulkonäöstäni. Ruman minusta tekee nimenomaan kasvoni, jotka ovat epäviehättävät, oudot. Kasvoilleen ei oikein mitään mahda, hoikka olen ollut aina. N40
En, olen sairaalloisen ylipainoinen ja se pilaa sekä kropan että naaman.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni todella kauniina. Muut voivat olla erimieltä asiasta. Saisin monet miehet, jos alkaisin liehittelemään.
Mistä tiedät? Pelkkä kauneus ei riitä jos on kelvoton liehittelijä.
En. Joskus hyvin harvoina päivinä ajattelen olevani ihan kivan näköinen, mutta kaunis... en koskaan.
En. En myöskään ruma, aika sellainen tavallinen huomaamattoman näköinen.
Toisinaan näytän ihan kauniilta mutta tänään ei todellakaan ole se päivä vaan naama kuin lehmän perse joten vastasin en.
Miten minä nyt kaunis olisin, kun tuossa äske kolme tuntia selasin treffipalstaa, enkä sieltäkään ainuttakaan kaunista löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Saisit 95% miehistä jos tarjoat pilllllua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Niin minäkin.
Myös N40
Täällä kolmas samanlainen, mutta vähän vanhempi!
N40