Kokemuksia hiivatulehduksesta
Minulla saattaa olla elämäni ensimmäistä kertaa alapäässä hiivatulehdus. Alapääni on arka ja olen nyt kärsinyt muutaman päivän paksusta vähän kokkareisesta valkovuodosta. Ostin heti apteekista hiivatulehduksen lääkettä (emättimeen laitettavaa), mutta se ei kylllä kahden päivän perusteella ole vielä auttanut. Kuinka huolissaan minun tulisi olla?
Kommentit (10)
Ei se välttämättä heti auta, kuinka nopeasti sen pakkausohjeessa sanotaan vaikuttavan?
Ei mullakaan heti auttanut.Huolestu vasta jos ei kuurin loputtua oireet häviä.Tosi voidetta joka ennen oli mukana on myös käytettävä.
Sieltä alapään hiivatulehduksesta saat omasta takaa hiivat pulkataikinaan ja pizzataikinaan. Kaavi toosasta lusikalla hiivat taikinoihin.
Osta myös se hiivatulehdus pilleri suun kautta otettava. Ei se välttämättä pelkällä voiteella auta. En käytä sitä voidetta ollenkaan vaan heti suun kautta otettava pilleri jos on kutina kiusalliseksi äitynyt.
Ei yhtään tarvitse olla huolissaan ja minullakin on ollut alttius koko ikäni. Onneksi nykyään ei tarvitse siitä lääkärissä käydä kun käsikaupasta saa sen pillerin ja minulle se on helpotuksen tuonut. Kerran tai pari kertaa vuodessa olen sen pillerin joutunut ottamaan. Toisilla on herkempi elimistö ja alttius hiivaan. Sokerituotteita vähentämällä ja piilo sokerin määrien seuraamista tuotepakkauksista on vähentänyt hiiva ongelmiani.
Ex-vaimolla oli jatkuvia hiivatulehduksia ja muita yököttäviä alapään ongelmia. Eihän sellaista normaali viriili mies kestä, laitoin kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimolla oli jatkuvia hiivatulehduksia ja muita yököttäviä alapään ongelmia. Eihän sellaista normaali viriili mies kestä, laitoin kierrätykseen.
Sulla varmaan bakteerinen huonosti pesty tai pesemötön vehje niitä aiheutti. Eihän kaikki osaa pestä edes peräpäätään kunnolla.
Istui liian kauan mökkinsä laiturin penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan bakteerinen huonosti pesty tai pesemötön vehje niitä aiheutti. Eihän kaikki osaa pestä edes peräpäätään kunnolla.
Uusfeministin maailmassa naisen alapääongelmatkin ovat kaikki miehen syytä.
Nostan