Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hiivatulehduksesta

Vierailija
14.10.2021 |

Minulla saattaa olla elämäni ensimmäistä kertaa alapäässä hiivatulehdus. Alapääni on arka ja olen nyt kärsinyt muutaman päivän paksusta vähän kokkareisesta valkovuodosta. Ostin heti apteekista hiivatulehduksen lääkettä (emättimeen laitettavaa), mutta se ei kylllä kahden päivän perusteella ole vielä auttanut. Kuinka huolissaan minun tulisi olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä heti auta, kuinka nopeasti sen pakkausohjeessa sanotaan vaikuttavan?

Vierailija
4/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan heti auttanut.Huolestu vasta jos ei  kuurin loputtua oireet häviä.Tosi voidetta joka ennen oli mukana on myös käytettävä.

Vierailija
5/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä alapään hiivatulehduksesta saat omasta takaa hiivat pulkataikinaan ja pizzataikinaan. Kaavi toosasta lusikalla hiivat taikinoihin.

Vierailija
6/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta myös se hiivatulehdus pilleri suun kautta otettava. Ei se välttämättä pelkällä voiteella auta. En käytä sitä voidetta ollenkaan vaan heti suun kautta otettava pilleri jos on kutina kiusalliseksi äitynyt. 

Ei yhtään tarvitse olla huolissaan ja minullakin on ollut alttius koko ikäni. Onneksi nykyään ei tarvitse siitä lääkärissä käydä kun käsikaupasta saa sen pillerin ja minulle se on helpotuksen tuonut. Kerran tai pari kertaa vuodessa olen sen pillerin joutunut ottamaan. Toisilla on herkempi elimistö ja alttius hiivaan. Sokerituotteita vähentämällä ja  piilo sokerin määrien seuraamista tuotepakkauksista on vähentänyt hiiva ongelmiani. 

Vierailija
7/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla oli jatkuvia hiivatulehduksia ja muita yököttäviä alapään ongelmia. Eihän sellaista normaali viriili mies kestä, laitoin kierrätykseen.

Vierailija
8/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimolla oli jatkuvia hiivatulehduksia ja muita yököttäviä alapään ongelmia. Eihän sellaista normaali viriili mies kestä, laitoin kierrätykseen.

Sulla varmaan bakteerinen huonosti pesty tai pesemötön vehje niitä aiheutti. Eihän kaikki osaa pestä edes peräpäätään kunnolla. 

Vierailija
9/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui liian kauan mökkinsä laiturin penkillä.

Vierailija
10/10 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla varmaan bakteerinen huonosti pesty tai pesemötön vehje niitä aiheutti. Eihän kaikki osaa pestä edes peräpäätään kunnolla. 

Uusfeministin maailmassa naisen alapääongelmatkin ovat kaikki miehen syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi