Miltä potkut vatsassa tuntuu?!
Olen lihonut jonkin verran ja nyt tänä aamuna vatsassa on tuntunut todella omituiselta. Ihmeellistä mylkkäystä ja aivan kuin joku törmäisi vatsaani sisältä päin. Heräsin tähän kun puolisen tuntia sitten tuntui kunnon tökkäisy.
Olen harrastanut silloin tällöin suojaamatonta seksiä vajaan vuoden ajan, mutta ennen ovulaatiota ja viikko jälkeen on ollut kondomi käytössä. Kuukautiset ovat tulleet normaalisti.
Kommentit (13)
Meinaat, että täältä saat tietoa onko sinulla mahdollisesti suolistosyöpä?
En voi uskoa että oisin raskaana. Vai voiko vatsa kraampata että tuntuu "potkuna? Vihloo myös oudosti. Uskon et jollain voi olla jotain tietoa kokemusta yms. Ap
Näin kahden raskauden jälkeen ne ekat 'potkut' saattoivat olla ihan ilmaa vatsassa. Koska yhä vieläkin kun mahassa vähän kuplii, siis vähän, ei mitään suolistokramppeja, ajattelen että vauva potkii.
Loppuraskaudessa niistä liikkeistä ei voi erehtyä.
Mutta teehän varmuuden vuoksi raskaustesti. On niitä muitakin, jotka ovat vasta synnytyssalissa todenneet, että nyt olisi pari tuntia aikaa kasvaa äidiksi...
Snönnönnööö. Just joku päivä täällä sanoin että nää provot on menny tällasiksi vasaralla päähän-paukutteluiksi. Boooring!
Vatsassa oleva elohiiri tuntuu vauvan potkuilta (siis hyvin pienen vauvan :) ). Ja nämä voi tuntua vatsan ulkopuolellakin. Kahden raskauden jälkeen mulla rupesi noita tulemaan ja miehelle menin "paniikissa" sanomaan että kokeile nyt äkkiä, mun vatsassa potkii joku. Hän tunsi ne myös ja vähän säikähti :D
Eli voi olla elohiiri, ilmaa vatsassa tai vaikka vauvakin. Tee nyt testi niin ei tarvi turhaan pohtia :)
Pitää kai oman mielenrauhan vuoksi käydä ostamassa se testi mutta kun täältä ei voi hakea niin pitää kaupungista ostaa. Pieni paikka niin heti alkaa juorut kulkea. Pidän aika epätodennäkösenä raskautta vaikka ehkäisy ollu valikoiden käytössä. Ihmetyttää vain miten voi nyt krampata niin pahasti ja rupesin epäilemään. Ap
Mene vatsallesi makaamaan. Yleensä jos on niin pitkällä raskaus että potkut tuntee niin tuntuu painetta mahassa.
Ja siis joku 2kk sitten oli kauhea närästys ja vähän pahoinvointia mutten ole oksentanut. Kuin ehkä kerran. Voiko olla että nuo on jotain muita oireita? Ap