Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa salille?

Vierailija
12.12.2014 |

No ei nyt vielä mutta kunhan tämä viimeinen raskauteni päättyy. Tahtoisin vihdoinkin sellaisen kropan johon voin olla tyytyväinen.

Ongelma on että inhoan liikuntaa- No jossain vauvajumpassa käynyt joskus mutta jumppiin lähteminen on tosi vastenmielistä enkä saa siitä juuri mitään irti.

Jos lähtisin salille, hankkisin vaikka pt:n joksikin aikaa, kunnon perehdyttäjän ja tsempparin. Onko mahdollista muuttaa tätä sohvaperunan luonnetta? Ja miten pian synnytyksen jälkeen sitä uskaltaa salille lähteä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan salitreeniä aloita, jos vihaat sitä (oletan sinun kokeilleen jo sen verran, että tiedät tunteesi aidoiksi). Etsi sellainen liikuntalaji, josta aidosti nautit ja panosta siihen.

Vierailija
2/3 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunasta kyllä löytyy myös se jumppapimu, kunhan se kaivetaan esiin ;) aikaa vaatii ja aemmoisen harrastuksen, mistä oikeasti pidät. Valitse sellainen laji, joka oikeasti on sun mielestä mukavaa. Energiatasot nousee liikunnan harrastamisen ja hyvän ravinnon myötä ja kohta kaikki ihmettelee, että missä se sohvalla makoilija on !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista. Mä lähdin salille, kun tajusin että raskauskilot ei enää kolmannen jälkeen lähde ajatuksen voimalla, ja alkoi olla kaikkea kremppaa. Ajatus oli saada niitä kuntoon, mutta hurahdin voimannostoon hyvän pt:n kannustuksella. Olen mä edelleen sohvaperuna pohjimmiltani, mutta kasvavat lihakset motivoi nyt vielä 2 vuotta myöhemminkin, ja käyn salilla neljästi viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä