Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan tänä jouluna itselleni lahjoja 2 500 eurolla

Vierailija
12.12.2014 |

ja muille en osta lahjoja ollenkaan. No, tuohon kahteen ja puoleen tonniin sisältyy matka yhdessä miehen kanssa, joten sen voi kai laskea annettavaksi lahjaksi. Itselleen on kiva ostaa lahjoja, koska oman makunsa tuntee hyvin, lahjastressiä ei tule ja saa kokea sekä saamisen että antamisen riemun. :) Muistakaa te muutkin myös itseänne!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olet vissiin suurituloinen? Ei siinä mitään. Kannattaahan sitä rahaa laittaa kiertoon, kun sitä on. Silloin se hyödyttää paljon useampia kuin pankkitilillä maatessaan.

Vierailija
2/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, onnellinen! Minulla on varaa ostaa itselleni vain noin 200 euron lahja, mutta olen onnellinen siitäkin. Ihanaa joulua teille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin 7 euron lahjan itselleni ja se ilahduttaa minua kovasti.

Vierailija
4/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lahjojen arvo on noin 3000e. Viikon matka ja lahjoja ja tekniikkaa. Olen muuten köyhä. Ettei kovin huonosti.

Vierailija
5/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tyttöystävälleni 835€ pianon joululahjaksi ja itselleni 10€ hupparin.

M30

Vierailija
6/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:30"]

Huh. Olet vissiin suurituloinen? Ei siinä mitään. Kannattaahan sitä rahaa laittaa kiertoon, kun sitä on. Silloin se hyödyttää paljon useampia kuin pankkitilillä maatessaan.

[/quote]

Ihan keskituloinen olen, samoin mieheni. Meillä ole lapsia, joten lasten lasten lahjoihin (tai elättämiseen!) ei tarvitse käyttää rahaa. Kummilapsiakaan ei ole. Läheisten aikuisten kanssa olemme sopineet, ettemme vaihda lahjoja.

Tiedän, että jotkut eivät nauti lainkaan asioiden ostamisesta itselleen, ainoastaan muille. Minusta on kivaa ostaa toiselle lahja, jos keksin juuri tälle ihmiselle sopivan esineen tai palvelun, mutta pakkolahjomisesta en perusta. Itselleen sen sijaan ostan mielelläni ja häpeilemättä. Rahaa kuuluukin käyttää asioihin, jotka lisäävät omaa onnellisuutta. -ap

Vierailija
7/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä tonnilla huonekaluja, siinä mulle joululahja ja ensi vuoden synttärilahja.

Vierailija
8/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Meillä menee satasia lasten jouluun. Itse saan ehkä aamutakin mieheltä, ja itselleni en viitsi ostaa mitään.

Vierailija
9/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se joulun yksi ajatus ole tuottaa iloa myös muille ihmisille. Jos et muuta keksi, niin osta edes vaikka yksi vuohi Afrikkaan.

Vierailija
10/13 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:36"]

Eiköhän se joulun yksi ajatus ole tuottaa iloa myös muille ihmisille. Jos et muuta keksi, niin osta edes vaikka yksi vuohi Afrikkaan.

[/quote]

En harrasta tuollaista omantunnon ostamista puhtaaksi. Tuo vuohi on sellainen kirjaimellinen uhrilammas, jonka hankkimisen ajatellaan hyvittävän koko vuoden synnit. Minä koetan olla kohtuullisen kiva ihminen koko vuoden, ei yksi pitkä viikonloppu vuodessa karmaani vaikuta mitenkään. -ap

Vierailija
11/13 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen ostaminen on tosiaan kivaa. Saa varmasti jotakin, mistä tykkää. Mikään ei ole turhempaa rahan haaskausta kuin huonot lahjat. Jos kaikki käyttäisivät joululahjaostoksiin tarkoitetut rahat itseensä, ihmiset olisivat varmasti onnellisempia.

Vierailija
12/13 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan itselleni Hm lahjakortin 50€

Vierailija
13/13 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni efva attlingin korun ja pari lampaanvillaista neuletakkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän