Onko ok, että ok talossa asuvalla perheellisellä miehellä on vuokra yksiö poikien kämppänä?
Eli hänellä on vuokra yksiö jossa pitää poikien iltoja ja ryyppybileitä.
Välillä vetäytyy omiin oloihinsa muuten vain sinne. Kämpän vuokra maksetaan perheen yhteisistä rahoista.
Kommentit (63)
Voisin kuvitella että minulla olisi oma yksiö omaa tilaa, aikaa ja rauhoittumista varten koska työmatkani on pitkä ja perhe-elämä työn lisäksi todella kuluttavaa. Lisäksi minulla on asperger. Joten esim. tällaisessa tapauksessa minusta on ihan suotavaa että perheessä olisi ”kakkosasunto”.
Mutta se että aikuisella ihmisellä on tarve jollekin ”bilekämpälle” on kerrassaan kummallinen. Itse en edes jaksaisi olla puolison kanssa joka yleensä juhlii/bilettää säännöllisesti, saatika että hankkii ko.toimintaa varten oman asunnon.
En kyllä tulisi johonkin hikiseen yksiöön viettämään iltaa äijälössin pierunkatkussa. Niissä ei yleensä ole tarpeeksi tilaa edes yhdelle ihmiselle. Vähän ärsyttää oikeastaan miten joillakin on jäänyt tämä tapa päälle opiskelijavuosista, kun voitaisiin helposti esim. vuokrata kunnon mökki vaikka ihan täältä kotikaupungista. Joku kehitysvaihe jäänyt kasvamatta.