Salalittoukkojen metkut paljastettu!
Epärehelliset ihmiset mitkä on onnistuneet pääsemään korkeaan virkaan ja maineeseen, usein käyttävät keinojaan niihin, jotka he kokevat kilpailijoikseen ja joitten he arvelevat päihittävän heidät. Länsimaissa yleisempiä keinoja on joko mielisairaaksi tai rikolliseksi leimaaminen ja se, että koetetaan viedä uskottavuus ihmisestä.
Joistakin on vaan päätetty tehdä joko mielisairas tai paha. Minusta koetettiin tehdä pahaa ihmisten silmissä jo lapsesta asti ja tahallaan jopa opettajat ärsyttivät minua jo silloin kun olin 8-vuotias. Minusta on myös levitelty juttuja että tuo on muuten paha.
Mitään heidän ihmiselle uskottelemaansa "pahuutta" ei kuitenkaan ole arjessa minulla ilmennyt, vaan minusta monet sanoo että olen mukava ja herttainen ja kiva ihminen ja minulla on paljon ihmisiä joiden kanssa minulla ei ole koskaan mitään ongelmia. Monet myös tuntee minut ja tietävät etten todellakaan ole mikään paha! Täällä päin ei vaan oikein hyväksytä eikä suvaita sitä, että ihminen on erilainen.
Se, että on ollut ongelmia joillakin niin ne eivät johdu yksistään minusta. Siitä tiedän, että eivät johdu, koska on niin paljon ihmisiä joiden kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja joiden kanssa en edes riitele ikinä vaikka on tunnettu vuosikymmeniä jo ja joitten kanssa aina tulen toimeen hyvin ja jotka sanoo että minusta ollut heille paljon apua ja iloa. On olemassa paljon ihmisiä joiden kanssa ei ole edes niitä joidenkin mainitsemia kontakti-ongelmiakaan.
Mielestäni pitäisi lopettaa kokonaan se salassa joittenkin leimaaminen pahaksi ja joittenkin elämän tuhoaminen ja pitäs pitää pahoina niitä, mitkä oikeasti on pahoja ja psyykkisesti sairaina niitä, mitkä on sitä oikeasti. Olen kuullut, että näin tehdään kyllä, mutta lähinnä niille jotka ovat rikkaita tai joilla on rikkaat vanhemmat. He saavat hyvän palvelun ja oikeudenmukaisen kohtelun myös julkisessa terveydenhuollossa. Mutta jos ei ole menestyvästä suvusta lähtöisin niin silloin kohtelu on huonompaa.
mitä ihmettä