Tykkääkö naiset siitä, kun niiden peppureikää nuollaan?
Itse tykkään nuolla, vaikka joskus maistuu vähän kitkerältä. Oikeastaan se maku vain kiihottaa enemmän.
t. peppureikäheppu
Kommentit (11)
Tuota voi ensitapaamisilla varovasti tiedustella. Esim. Leikin varjolla. Tai kertomalla exän vaatimuksista.
Mistä tämä perseen nuolija on tänne pesiytynyt. Tuskin kukaan täysjärkinen haluaa nuolla paskareikää. Eikä kukaan nainen ole ikinä semmoisesta puhunut.
Nyt se sama tyyppi kirjoittaa taas naisena kuinka se tuntuu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä perseen nuolija on tänne pesiytynyt. Tuskin kukaan täysjärkinen haluaa nuolla paskareikää. Eikä kukaan nainen ole ikinä semmoisesta puhunut.
Nyt se sama tyyppi kirjoittaa taas naisena kuinka se tuntuu ihanalta.
Juupajuu ja kukaan ei halua myöskään imeä pissaletkua jne. Mut niin se vaan menee että aika suosittua sekin on.
Miksi haluaisin että joku nuolee paskannusaukkoani?
Onko kaikki miehet yhtä sairaita että haluaa työntää kielensä joka ruumiinkoloon?
Tykkään kun mies nuolee mun pyllyä, vaikka muuten anaaliseksi ei ole mun juttu. Tykkään suuseksistä ylipäätäntä, myös antaa =)
N49
Todella "tuhma" olo tulee, kun peppua nuollaan. Kiihotun ja laukean helposti sen jälkeen.
Jokuset jopa vaati sitä että pitää nuolla. Toiset taasen inhovat kaikkea peppuun liittyvää. Eli ei voi yleistää, on tapauskohtaista!