Täysin leikelty feikki barbie
Kommentit (66)
Miten hiton vaikeaa on ottaa se "m=1" linkin lopusta, ei oo kivaa koneella klikkaa linkkiä ja se meneekin mobiiliversioon. :(
Kuka tahansa voi hankkia silarit mutta jos noi tissit ois luomut niin pisteet.
Vähän turhan feikki mun mielestä vaikka ihan nätti onkin
Näyttää jotenkin tosi lyhyelle kuvissa.
Mies 28
Tollasen muijan haluaa jotkut 20-vuotiaat miehet tai sen tasoiset. Itse arvostan enemmän luonnostaan kauniita naisia, enkä niitä joissa lähes kaikki on ostettua. Kulmakarvat piirretyt, tissit ostetut muovit, huulet täytetyt jne... Eikai tuo ole itse kaunis vaan korkeintaan kirurgin kädenjälki.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:36"]Miesmäinen keskikroppa, ei ole vyötäröä?
[/quote]
Jäin miettimään aivan samaa! Ensimmäinen kommentti blogissa oli "vau mikä vyötärö" ja oli pakko katsoa kuvat uudelleen kun en sitä ollut edes huomannut. Tisseistä silikooni pois niin vyötärö samaa luokkaa kuin 85% suomalaisilla naisilla.
Mun mielestä hän on kaunis ja suloinen ulkonäöltään, ihmisenä en tunne. Olen itsekin vähän samannäköinen kuin hän eikä kukaan mua ole ainakaan tullut rumaksi haukkumaan eikä miehet pidä pelkkänä panoseurana, kuten jotkut täällä ilkeästi kirjoittaa. Mitä väliä sillä edes on, mitä 99,99% muista miehistä ajattelee, jos naisella on oma mies joka häntä rakastaa ja kunnioittaa, juuri sellaisena kuin hän on?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:55"]
Kuka tahansa voi hankkia silarit mutta jos noi tissit ois luomut niin pisteet.
Vähän turhan feikki mun mielestä vaikka ihan nätti onkin
Näyttää jotenkin tosi lyhyelle kuvissa.
Mies 28
[/quote]
Siis eikö teillä miehillä ole mitään hajua tisseistä? Miten joku voi edes pitää mahdollisena että nuo olisivat luomut? Newsflash: Tissit koostuvat lähes kokonaan rasvasta. Rinnassa oleva rintakudos ei kasva kenelläkään huomattavasti paitsi jos on jokin sairaus.
Eli, jos mitä vähemmän kropassa on rasvaa, sitä vähemmän sitä riittää tisseihin. Mitä enemmän kropassa on rasvaa, sitä suurempi todennäköisyys on sille että se hakeutuu rintoihin. Tuo tyttö on sen verran hoikka, että on täysin mahdotonta omistaa noin isot tissit luomusti.
95% varmuudella nuo on silarit ja 5% mahdollisuus siihen että hänellä on "vain" rintoja suurentavat bombshell rintaliivit ja geelitäytteitä ängettynä liiveihin.
Kyllä voisin huvitella tuon tipusen kanssa, mutta vaimoainesta tuskin on.
-Mies
Ketä kiinnostaaaaaaaaaaa? Hän voi tehdä kehollaan ihan mitä lystää ja leikellä itsestään vaikka delfiinin, ei kutita mun persettä. Jos hän on tyytyväinen ulkonäköönsä noin niin olkoot, ihmetyttää tällainen kanssaeläjän lynkkaus "feminismin" nimissä, vaikka feminismiin nimenomaan ei kuulu naisen halveeraamista tai vähättelyä sen perusteella mitä on päällä, millaiset hiukset ja mitä haluaa keholleen tehdä saatika seksuaalisen aktiivisuuden perusteella. Ja tehän ette siis tiedä, onko hän seksuaalisesti kuinka aktiivinen koska oma asiansa eikä teitä kuuluisi edes kiinnostaa.
Saapahan kävijäkäyrät nousemaan blogissaan.
Hankkikaa miehet silmälasit, kun ette erota silikoneja. Tuollaiset muovipallot tunnistaa jo kaukaa.
Gk